Проучване на производител на екологични опаковки показва силните позиции на собствените марки

Дата: 08.04.2024 Коментари: 0
Снимки (1)
Проучване на производител на екологични опаковки показва силните позиции на собствените марки
Собствените марки се позиционираха стабилно в европейските домове в последните години. Те са предпочитаният избор за много от посетителите в магазини за хранителни стоки.
 
От увеличаващите се разходи за живот до повишаване на екологичната осведоменост - редица са факторите, които влияят на купувачите. Същите фактори несъмнено влияят и върху избора на потребителите на собствени марки, но до каква степен? Amcor, компания, която се позиционира като световен лидер в проектирането и производството на екологично отговорни опаковки, наскоро направи собствено проучване, за да узнае това.
 
Проучването включва интервюта с над 3000 потребители на хранителни стоки в цяла Европа, като се фокусира върху цената, качеството и важността на заявката за устойчивост на собствените марки. Участниците в изследването са от Обединеното кралство, Франция, Германия, Италия, Полша и Холандия.
 
Една от констатациите от проучването е, че потребителите все повече предпочитат марки, които демонстрират усилията си за напредък в рециклирането на опаковките, намаляване на въглеродния отпечатък и орагничаване на отпадъците.
 
28% от купувачите на хранителни стоки са посочили, че по-устойчивите опаковки влияят положително върху решението им да купуват повече собствени марки.
 
Освен това, купувачите търсят термини като „рециклируеми“ и „по-малко пластмаса“ върху опаковките. Те искат да могат да изхвърлят стоките, които купуват отговорно и търсят марки, които да им помогнат да направят това. Марките, които им го предлагат си гарантират потребителската лоялност.
 
Потребителите са изправени пред огромен избор, но всеки четвърти казва, че опаковката и нейните характеристики са причината да купуват продукти с частна марка. Освен това те приемат по-добрия дизайн на опаковката като синоним на качество.
 
„Виждаме нарастващо преминаване към екологично съобразено пазаруване на хранителни стоки както за собствени марки, така и за масовите брандове“, коментират от компанията поръчител на проучването.