Новини
Германският дискаунтър Aldi приключи 2023 г. със 177 магазина в италианските региони Пиемонт, Ломбардия, Венето, Фриули-Венеция Джулия, Трентино-Южен Тирол и Емилия-Романя.
В последната седмица на декември 2023 г. Aldi отвори обект, който описа като „най-големия си магазин“ в Италия - в миланския квартал Precotto. Той се разполага на 2 000 квадратни метра търговска площ, изграден е на две нива, има и паркинг с 56 места. Търговският обект е разположен на удобна локация в близост до метростанция, автобусни и трамвайни линии.
Магазинът Aldi е разположен в галерия, а освен него там има бар, фризьорски салон, козметик, оптика и перални услуги.
Aldi отбелязва, че внедрява „интелигентни и устойчиви“ дизайни в своите магазини, включващи дигитални услуги като WhatsApp флаер за актуализации и промоции, цифрови етикети за намаляване на отпадъците от хартия и каси за самообслужване, за да се избегнат опашките от клиенти.
Aldi се отдалечава от концепцията за самостоятелно построени магазини и избира да интегрира своите обекти във вече съществуващи търговски сгради, тъй като се стреми да съживи общностите на тези места, без да заема нова земя.
Продуктовият асортимент на Aldi включва около 2000 италиански продукти на достъпни цени, включително пресни плодове и зеленчуци и 30 собствени марки.
От октомври 2023 г. Aldi гарантира, че предлага селекция от над 200 основни продукти, като тестени изделия, месо, мляко, сушени меса, сирена и риба, на фиксирана цена, дори когато инфлацията расте. Кампанията ще продължи до март 2024 г. и ще включва общо над 300 продукта.
Коментари (0)
Най-старите отгоре Коментирай