Aldi и Asda са привлекли най-много нови купувачи през последния локдаун в Обединеното кралство

Дата: 12.04.2021 Коментари: 0
Снимки (1)
Aldi и Asda са привлекли най-много нови купувачи през последния локдаун в Обединеното кралство

Aldi и Asda са привлекли най-много нови купувачи в магазините си през последния локдаун в Обединеното кралство, показват данни на консултантската компания в сферата на търговията на дребно Shoppercentric. На запитване кой търговски обект са посетили изцяло за първи път по време на последния локдаун, който стартира през декември 2020 г., 7 на сто от респондентите са посочили Aldi, 6% - Adsa и 5% - Tesco. По 4% от участвалите в анкета на компанията са посочили Lidl или Sainsbury’s като магазини, в които стъпват за първи път, а 2 на сто са се обявили като нови клиенти на Morrisons.

Данните са поместени в доклад на Shoppercentric, който показва че всички търговски обекти в кралството са отчели повече раздвижване в базата си от купувачи в резултат на пандемията. “Търговците ще трябва да следят как се развива тази картина, или да се опитат да бъдат проактивни и да я управляват“, коментира управляващият директор на компанията Джейми Рейнър. Според него от търговска гледна точка, данните представят възможност за спечелване на сериозен приток на нови купувачи, но и риск да се загубят трайно лоялните клиенти, ако ритейлърите не предприемат никакви действия въпреки добрите резултати.

Проучването в открило и че големите формати магазини са били най-засегнати от пандемията, въпреки, че този търговски канал е бил основен за покупките на потребителите. Онлайн продажбите в момента изпълняват същата роля за много домакинства, а много потребители също са преоткрили локалните независими магазини в близост до мястото, където живеят.