Aldi Süd става първият дискаунтър с доставки по домовете

Дата: 23.05.2023 Коментари: 0
Снимки (1)
 Aldi Süd става първият дискаунтър с доставки по домовете
Aldi Süd започва доставки по домовете в Германия, като е възможно да добави услуга за взимане по-късно. Ходът е забележителен, тъй като твърдите дискаунтъри досега се държаха далеч от онлайн конкуренцията.
 
От юни Aldi Süd ще изпробва услуга за доставка на храна в град Мюлхайм (Северен Рейн-Вестфалия), където се намира централата на дискаунтъра. Първоначално само служителите ще могат да поръчват своите хранителни стоки в уеб магазина или приложението, но до четвъртото тримесечие услугата ще стане достъпна за всички жители, съобщава германското търговско списание Lebensmittel Zeitung.
 
Клиентите ще могат да избират от 1300 артикула, включително пресни и замразени продукти. Това е по-голямата част от 1700 артикула във физически магазин на Aldi и на идентични цени. Доставката ще се извършва с електрически микробуси от понеделник до събота. Все още не е известно колко ще бъдат таксувани разходите за доставка. По-късно ще последва и услуга за събиране. Aldi Süd провежда този тест в тясно сътрудничество с колегите си от Aldi Nord.
 
Това е забележителна стъпка за твърд дискаунтър: досега Aldi не се занимаваше с никакви онлайн дейности. Във Великобритания дискаунтърът вече тества доставката в сътрудничество с Deliveroo, но оттогава тези опити са преустановени. В Съединените щати веригата си сътрудничи с услугата за персонални купувачи Instacart. Основният съперник Lidl също все още не продава храни онлайн, но продава нехранителни.
 
Причината е очевидна: почти невъзможно е да станете печеливши онлайн, продавайки продукти на ниски цени с малки маржове. По този начин обаче дискаунтърите оставят онлайн полето за игра напълно отворено за другите вериги супермаркети, които непрекъснато разширяват своите предложения за електронна търговия, за да привлекат клиенти. Така че фактът, че Aldi започва да доставя хранителни стоки във време, когато потребителите са по-чувствителни към цените от всякога, може само да увеличи онлайн конкуренцията.
 
Източник: RetailDetail