Auchan стартира онлайн триизмерен търговски център

Дата: 21.09.2012 Коментари: 0
Снимки (1)
Снимка: Progressive

Клонът за недвижими имоти на френската верига Auchan – Immochan отвори интернет портала си Aushopping.com, включващ услуга за сравнение на цени, интерфейс на социална мрежа и пълен триизмерен търговски център. Пазаруващите онлайн могат да общуват срез индивидуализиран аватар, да пазаруват и да притежават собствени апартаменти. Няколко виртуални асистента са на разположение, за да подпомагат клиентите в центъра. Уебсайтът е визуализиран като дигитална версия на физическите търговски центрове на Auchan, дизайнът му е предвиден да привлича нови клиенти и търговци. В момента той включва 12 магазина, сред които Auchan, Boulanger electronics, Castorama направи-си-сам, френската пощенска компания, Банка Акорд и други. Immochan се надява да има 600 виртуални магазина до три години и да привлича 10 милиона посетители всяка година.