Carrefour в Испания инвестира повече от 84 млн. евро в инициатива за намаление на цените

Дата: 27.09.2024 Коментари: 0
Снимки (1)
Carrefour в Испания инвестира повече от 84 млн. евро в инициатива за намаление на цените
Carrefour в Испания инвестира повече от 84 млн. евро тази година в серия от ценови намаления, за да подкрепи клиентите си с оглед на притесненията им за увеличаващите се разходи. От септември веригата намали цените на 2500 базови продукти. Намаленията включват значителни намаления на продукти като пуешки наденички (-12%), сирене, паста, кафе (-9%), консервирана риба тон (-6%), а също и хляб, безалкохолни напитки, бира и детергенти. 
 
От януари Carrefour организира няколко вълни на ценови намаления, покривайки 2500 артикула, включително свежи и брандирани продукти, като цените паднаха средно със 7 на сто. Търговецът предлага повече от 8000 собствени марки, осигурявайки за клиентите си широка селекция от предложения с високо качество на конкурентни цени. Показателно е, че 40 на сто от артикулите, които са поевтинели през годината са продукти със собствената марка на Carrefour. 
 
Компанията също е и лидер в промоционалните активности, със своята промоция „3х2“, която се позиционира като доста позната и популярна и се прилага за повече от 5000 базови продукти. 
 
Картата за лоялност на веригата El Club Carrefour позволява на потребителите да спестяват от покупките си и да трупат точки. Допълнително Carrefour предлага възможност за разсрочено плащане без лихва до 6 месеца, осигурявайки на клиентите си гъвкавост при управление на разходите. 
 
Най-последните мерки се възприемат като още една мярка от страна на веригата в ценовата й война с лидерите на испанския пазар Mercadona, Lidl и Dia.
 
В съседна Франция, Carrefour е изпреварила останалите играчи на пазара през месец август, по данни на Kantar. Френският търговец е натрупал 2,3-процентни пункта към пазарния си дял, достигайки 21,6 на сто към 1 септември.