Carrefour обединява сили с японския гигант за електронна търговия Rakuten

Дата: 16.03.2023 Коментари: 0
Снимки (1)
Carrefour обединява сили с японския гигант за електронна търговия Rakuten

Carrefour отваря онлайн магазин във френската e-комерс платформа на японският търговец Rakuten, копято добива голяма популярност във Франция, благодарение на специлна система за връщане на пари.

Особено забележителна е програмата за лоялност Club R на Rakuten, която позволява на клиентите да печелят пари обратно от своите онлайн покупки. Вместо отстъпки, членовете се радват на система за връщане на пари, която им позволява да получат обратно между 5% и 35% от стойността на покупката. Club R вече има 12 милиона членове във Франция и е добро „анти-инфлационно оръжие“, според Carrefour.Taking advantage of traffic

За Carrefour партньорската програма на Rakuten също е много интересна, както и онлайн услугите на японците. Rakuten има собствена мрежа за изпълнение, но също така помага на партньори с решения за плащане и изкуствен интелект, наред с други неща. „Обединявайки се, и двамата партньори се стремят да намерят нови дигитални лостове за растеж в дългосрочен план, като крайната цел е да увеличат пазарния си дял“, твърди търговецът на дребно.

„Този ​​нов напълно виртуален магазин, който откриваме на платформата Rakuten, ще ни помогне да укрепим позицията си на основен играч в многоканалния сегмент. Както е във физическия свят, в който отваряме магазини в търговски пасажи, ние ще можем да се възползваме от уебсайта на Rakuten и неговия трафик като начин да издигнем профила си в съзнанието на клиентите“, казва Carrefour's директор на електронната търговия Елоди Пертюизо.

Източник: RetailDetail