Новини

Carrefour France отвори първите си два магазина Potager City в Париж, за които твърди, че са фокусирани върху „висококачествени“ плодове и зеленчуци на „справедливи цени“.
В магазините се предлагат над 100 различни продукта, покриващи над 50% от общата търговска площ, като значителен дял заемат сезонните плодове и зеленчуци.
Гамата ще бъде допълнена, в зависимост от магазина, с до 170 хранителни стоки от Omie & Cie, компания, която насърчава регенеративното земеделие; вино в партньорство с Le Petit Ballon; както и около 230 пресни продукта, като сирене, млечни продукти, месо и ултра пресни продукти.
Беноа Сури, изпълнителен директор на пазара за хранителни стоки и органични продукти на Carrefour, заяви: „С този нов формат искаме да защитим ценностите на споделяне, автентичност и хранителни деликатеси – ценности, които дават тласък на местното производство в много региони.
„За да направим това, ние се фокусирахме върху внимателно подбрана селекция, която показва суровия продукт – потърсихме правилния производител, правилния рафинер и правилния партньор и пуснахме продуктите в продажба в точното време и на правилната цена."
Въпреки че магазините изглеждат луксозни, цените са с 10-12% по-евтини от плодовете и зеленчуците в конкурентните магазини и до 40% по-евтини от предлаганите на пазара пресни продукти.
Новият формат се отличава с кратки канали за дистрибуция, снабдяване с продукти на местно ниво и продажба на продукти, произведени с помощта на устойчиви земеделски практики.
Клиентите ще могат също така да вземат кошници с плодове и зеленчуци от магазините на Potager City, които са поръчали директно от уебсайта за електронна търговия на търговеца.
Новият формат на местния магазин е допълнение към гамата кошници с плодове и зеленчуци, които Potager City предлага онлайн от 10 години.
В допълнение към магазините на Рю де Толбиак и Рю дьо Сена в Париж, трети търговски обект ще отвори врати на улица Реомюр в края на март.
След това групата ще реши как да разшири още повече този нов формат, като се фокусира главно върху Париж.
През 2020 г. Carrefour Group придоби Potager City, френски дистрибутор на онлайн абонаментни кутии с изключително пресни и сезонни плодове и зеленчуци, доставяни чрез кратки канали за дистрибуция.
Оттогава Potager City продължава да расте и сега има оборот от 20 милиона евро от пет бази за доставка във Франция, 250 000 клиенти и над 700 точки за събиране на кошници.
Източник: European Supermarket Magazine
Коментари (0)
Най-старите отгоре Коментирай