Новини

Френският търговец на дребно Carrefour пусна нов чатбот, базиран на технологията ChatGPT-4 на OpenAI, за да подобри онлайн пазаруването.
Чрез чатбота Hopla онлайн купувачите на Carrefour във Франция ще могат да избират продукти въз основа на техния бюджет и хранителни ограничения или да търсят нови идеи за менюто.
Чатботът може също така да предложи решения за намаляване на излишни отпадъци и за повторно използване и да композира кошници въз основа на специфични зададени рецепти.
Hopla е свързана с търсачката на уебсайта Carrefour.fr и предлага продуктови списъци, свързани с това, което клиентите обсъждат, до момента на покупката.
Генеративният изкуствен интелект също се използва за обогатяване на информацията за продуктите от собствентие марки, включително описания на продуктите и информация за хранителната стойност.
Повече от 2000 SKU вече разполагат с актуализирана информация и планът на търговеца е да разшири тази услуга за всички продукти.
На други места екипите от отдела за покупки на дребно на Carrefour също използват генеративен AI за вътрешни процеси на закупуване, като например изготвяне на покани за търг и анализ на оферти, каза търговецът.
Тези решения са резултат от сътрудничество с OpenAI, Bain & Company и Microsoft и всички използват услугата OpenAI Azure на Microsoft за достъп до технологията GPT-4 на OpenAI.
Главният изпълнителен директор на Carrefour, Александър Бомпард, коментира новата услуга, като каза: „Generative AI ще ни позволи да обогатим изживяването на клиентите и дълбоко да трансформираме нашите методи на работа. Като пионери в използването на generative AI, ние искаме да сме една крачка напред и да изобретим търговията на дребно от утрешния ден."
Източник: European Supermarket Magazine
Коментари (0)
Най-старите отгоре Коментирай