COVID-19 развива безконтактното пазаруване в Обединеното кралство

Дата: 05.05.2020 Коментари: 0
Снимки (1)
COVID-19 развива безконтактното пазаруване в Обединеното кралство

Пандемията COVID-19 увеличава търсенето на безконтактно пазаруване и самообслужване на каса. Поради тази причина британската верига Asda стартира своята мобилна самосканираща система Scan&Go Mobile във всичките и 581 магазини в страната.

По този начин дъщерното дружество на Walmart иска да окуражи безконтактното пазаруване по време на пандемията с коронавирус. Мобилното приложение позволява на потребителите да сканират своите покупки сами и да платят за тях използвайки смартфоните си. Това намалява риска от заразяване както за служителите на магазините, така и за самите клиенти, а също и осигурява допълнително спокойствие за тях в тези несигурни времена. Приложението позволява на клиентите да следят и харченето си докато пазаруват, което е особено улеснение във времена, в които домакинствата изпитват силно финансово напрежение, допълва ритейлърът.

Новият начин на плащане е вече достъпен в 358 магазина, към които ще се присъединят още 223 обекта от веригата. Asda осъзнава, че пазаруването със смартфон не е удачно за всички нейни клиенти. Конкуренти като Tesco и Sainsbury’s получиха критики преди време от сдружения на възрастните потребители за безконтактните и безкешовите разплащания в магазините.