Metro Group развива нова концепция в Италия

Дата: 26.02.2013 Коментари: 0
Снимки (1)
Metro Group развива нова концепция в Италия

 

Притежаваната от Metro Group Metro Cash & Carry в Италия отвори нов формат магазин с фокус върху цените. Магазинът е отворен за първи път през 1998 г., а сега е ремонтиран и оборудван според новия формат под бранда Metro Piazza Affari. „Пилотният” магазин е зареден със стоки, които са средно с 14% по-евтини от останалите кеш енд кери магазини на веригата. Всяка седмица в обектът ще се предлагат и промоции.

След отварянето на първия магазин Casa dell’ Horeca в Рим през юли 2012 г., компанията продължава да инвестира на италианския пазар, експериментирайки с различни стратегии. Голямото разнообразие по отношение на консумация и потенциал между севера и икономически по-слабо развития юг на Италия, обуславя необходимостта да се изпробват различни концепции, за да се отговори на различните клиентски потребности, посочват от компанията.

Ако концепцията на Metro Piazza Affari се окаже успешна, тя постепенно ще бъде приложена в централна и южна Италия.