PepsiCo и Carrefour тестват роботи продавач-консултанти

Дата: 05.10.2022 Коментари: 0
Снимки (1)
PepsiCo и Carrefour тестват роботи продавач-консултанти
Роботи препоръчват безалкохолни напитки и закуски на PepsiCo? Можете да ги видите да работят в два от полските хипермаркети на Carrefour. Целта: да направи пазаруването по-забавно.
 
В два магазина на Carrefour в полската столица Варшава можете да видите роботи на работа, които се движат по коридорите на магазина с напитки от Pepsi и чипс от Lays. Устройствата подпомагат продажбите и имат за цел да насърчат взаимодействието. „Искаме да направим пазаруването за потребителите на нашите продукти по-интересно и да поставим усмивка на лицата на потребителите“, каза акаунт мениджърът Мариуш Яниец от PepsiCo Полша.
 
Роботите са напълно безопасни: благодарение на специално проектирани сензори, те автоматично спират, когато се приближи човек или когато се доближат до препятствия. Carrefour вижда роботите като интересен инструмент за популяризиране на нови продукти: това, че тези продукти идват при клиента, вместо обратното, е предимство. Роботите всъщност са самоуправляващи се дисплеи, които привличат вниманието по време на пазаруване.
 
PepsiCo и Carrefour смятат, че роботите в маркетинга и продажбите ще придобият популярност в близко бъдеще. Вероятно тези видове роботи могат да служат и за да дават указания на купувачите, да участват в анкети или да проверяват наличността на продукти на рафтовете.
 
Източник: RetailDetail