PepsiCo продава повече снаксове и по-малко газирани напитки

Дата: 20.07.2020 Коментари: 0
Снимки (1)
PepsiCo продава повече снаксове и по-малко газирани напитки

Оборотът на PepsiCo е паднал с 3,1% през трите месеца до 13 юни, но компанията се е окуражила, виждайки ръст в продажбите на зърнените си продукти, съобщава сайтът retaildetail.eu. Оборотът за тримесечието се е понижил до 15,95 млрд. долара, а нетната печална е падала от 2,04 млрд. на 1,65 млрд. долара. По думите на изпълнителния директор на компанията Рамон Лагуарта кризата с COVID-19  е струвала на PepsiCo приблизително 400 млн. долара.

Поделението на компанията за напитки е регистрирало 7 на сто спад на оборота, тъй като много ресторанти, кина и спортни стадиони са били принудени да затворят по време на пика на пандемията. Повишените продажби в супермаркетите не са успели да компенсират напълно загубите. От друга страна обаче, зърнените закуски и снаксовете, които са част от портфолиото на PepsiCo са се увеличили с 6 на сто, съобщава телевизия CNBC.

Лагуарта смята, че знаци за подобряване на ситуацията са се видели през май и юни, тъй като много потребители са се върнали към старите си навици и това е възродило икономиките на редица пазари. Въпреки това изпълнителният директор на компанията отказва да даде прогнози за 2020 г. заради несигурността, която се поражда от пандемията.