PLMA успешно проведе първото си онлайн издание на изложението “В света на собствените марки”

Дата: 14.12.2020 Коментари: 0
Снимки (1)
PLMA успешно проведе първото си онлайн издание на изложението “В света на собствените марки”

Асоциацията на производителите на собствени марки (PLMA) проведе успешно първото си онлайн изложение за търговци и производители на собствени марки от цял свят. Между 1 и 4 декември PLMA организира поредица от специализирани изложения за определени продуктови категории, на които баери и доставчици имаха възможността да се срещнат и да работят съвместно през сигурна дигитална платформа, осигурена от асоциацията.

“По време на четиридневното изложение проследихме онлайн активността. Повече от 2500 реални видео разговори бяха осъществени между партньори и повече от 15 хил. виртуални визитки бяха разменени между посетители и изложители”, коментира президентът на PLMA Пеги Дейвис. Онлайн платформата ще остане достъпна за всички регистрирани байери и посетители до средата на април 2021 г. и с това доставката на продукти и обмяната на съобщения и виртуални визитки може да продължи. Като доказателство за неутихващият интерес към събитието организаторите споделят, че след последния официален ден на изложението до момента са били разменени още 1000 визитки.

В най-голямото дигитално събитие, насочено към производството на собствени марки са взели участие приблизително 2 хил. баери от супермаркети, хипермаркети, дискаунтъри, аптеки, търговци на едро и други търговски обекти, както и вносители, износители, търговски агенти, производители, експерти по опаковките и дизайна от 95 страни. Изложителите са били повече от 1000 компании от 60 страни, включително участници в 22 национални и регионални павилиони, които предложиха своите най-иновативни продукти под собствени марки.

Според Дейвис платформата на онлайн изложението е била разработвана в продължение на няколко години, но доразвиването и усъвършенстването й е било ускорено в последните месеци. “Горда съм, че успяхме да предложим тази платформа на търговците. На онези потребители, за които технологията е нов тип изживяване и изпитваха технически проблеми от време на време, породени от натовареността от стотици видеообаждания по едно и също време, екипът на PLMA успяваше бързо да помага и предизвикателствата бяха преодоляни бързо”, посочи президентът на асоциацията. “Като цяло представянето на нашето онлайн изложение доказа ценността си и осигури за всеки нови и важни знания”.

Продуктите, които участваха във виртуалното изложение включваха свежи, замразени и охладени храни, напитки, както и нехранителни категории като козметика, продукти за здраве и красота, поддръжка на домакинството, продукти за измиване на съдове, изделия за градината, както и продукти от типа “направи си сам” (DIY).

Президентът на PLMA посочи, че сега основният й фокус е изложението през 2021 г., което е планирано за 18 и 19 май в Rai Exhibition Centre в Амстердам, където традиционно се провеждаше събитието. “Ситуацията е оптимистична. Вярвам, че изложение наживо ще е възможно и чакам с нетърпение да посрещна цялата индустрия в Амстердам следващата година”, коментира Пеги Дейвис.