Новини

Асоциацията на производителите на собствени марки (PLMA) проведе успешно първото си онлайн изложение за търговци и производители на собствени марки от цял свят. Между 1 и 4 декември PLMA организира поредица от специализирани изложения за определени продуктови категории, на които баери и доставчици имаха възможността да се срещнат и да работят съвместно през сигурна дигитална платформа, осигурена от асоциацията.
“По време на четиридневното изложение проследихме онлайн активността. Повече от 2500 реални видео разговори бяха осъществени между партньори и повече от 15 хил. виртуални визитки бяха разменени между посетители и изложители”, коментира президентът на PLMA Пеги Дейвис. Онлайн платформата ще остане достъпна за всички регистрирани байери и посетители до средата на април 2021 г. и с това доставката на продукти и обмяната на съобщения и виртуални визитки може да продължи. Като доказателство за неутихващият интерес към събитието организаторите споделят, че след последния официален ден на изложението до момента са били разменени още 1000 визитки.
В най-голямото дигитално събитие, насочено към производството на собствени марки са взели участие приблизително 2 хил. баери от супермаркети, хипермаркети, дискаунтъри, аптеки, търговци на едро и други търговски обекти, както и вносители, износители, търговски агенти, производители, експерти по опаковките и дизайна от 95 страни. Изложителите са били повече от 1000 компании от 60 страни, включително участници в 22 национални и регионални павилиони, които предложиха своите най-иновативни продукти под собствени марки.
Според Дейвис платформата на онлайн изложението е била разработвана в продължение на няколко години, но доразвиването и усъвършенстването й е било ускорено в последните месеци. “Горда съм, че успяхме да предложим тази платформа на търговците. На онези потребители, за които технологията е нов тип изживяване и изпитваха технически проблеми от време на време, породени от натовареността от стотици видеообаждания по едно и също време, екипът на PLMA успяваше бързо да помага и предизвикателствата бяха преодоляни бързо”, посочи президентът на асоциацията. “Като цяло представянето на нашето онлайн изложение доказа ценността си и осигури за всеки нови и важни знания”.
Продуктите, които участваха във виртуалното изложение включваха свежи, замразени и охладени храни, напитки, както и нехранителни категории като козметика, продукти за здраве и красота, поддръжка на домакинството, продукти за измиване на съдове, изделия за градината, както и продукти от типа “направи си сам” (DIY).
Президентът на PLMA посочи, че сега основният й фокус е изложението през 2021 г., което е планирано за 18 и 19 май в Rai Exhibition Centre в Амстердам, където традиционно се провеждаше събитието. “Ситуацията е оптимистична. Вярвам, че изложение наживо ще е възможно и чакам с нетърпение да посрещна цялата индустрия в Амстердам следващата година”, коментира Пеги Дейвис.
Коментари (0)
Най-старите отгоре Коментирай