Новини
-620x441.jpg)
Статията е изготвена от: Орно АД
Някои продукти са част от историята на хората, те я характеризират и са неотменно свързани с нея. Точно като одеколонът за германците или марсилският сапун за французите, Borotalco е безпогрешна икона за италианците. Той „ухае добре“, грижи се за чистотата и връща приятни спомени от детството. Със своята 120-годишна история Borotalco е допринесъл за италианската култура и традиция, като се е превърнал в символ на италианската идентичност.
Всичко започва през 1843г, когато английският химик Хенри Робъртс основава своята фармацевтична лаборатория във Флоренция на улица Торнабуони 17. Произвежда и продава продукти, които лично създава, като инициативата е толкова добра, че отваря и своя фабрика. През 1878 той създава иконичната пудра Boro-talcum – антисептичен талк, който поколения италианки ще използват не само за своите бебета, но и за ежедневната си рутина за красота. И макар, първата печатна реклама да е чак през 1929г, зелената бутилка на Borotalco набира такава популярност, че на пазара се появяват и имитации на продукта. Ароматът на Borotalco, непроменен през годините е разпознаваем от поколения италианци – основата е на ванилия, мускус и боб Тонка; сърцето е от виолетка, ирис и роза и с достоен завършек на бергамот, лимон и портокал.
През 1921г наследниците на Хенри Робъртс се запознават с фармацевта Лоренцо Манети и заедно основават компанията Manetti & Roberts, която се утвърждава като производител на различни продукти и марки за лична хигиена, разработени с истинска страст и фокус върху качеството.
Manetti & Roberts използват раждането и развитието на телевизията в Италия и през 1963г излъчват първата реклама за талкът Borotalco. През 1977г производството е преместено в нова фабрика, открита в Каленцано, в провинция Флоренция, където и до днес се произвеждат продуктите на компанията.
От 1992г Manetti & Roberts преминава под контрола на Bolton Group (https://www.boltongroup.net/en/) – италианска семейна мултинационална компания, разполагаща с 16 фабрики, 8 лаборатории за научна и развойна дейност, оперираща в над 150 държави със своите 60 утвърдени марки.
През 2000г иконичният талк вече се произвежда и във флакон дезодорант и e подкрепен с рекламна кампания „Спри изпотяването“
От 2012г започва експанзията на продуктите Borotalco (https://www.borotalco.com/it/) сред европейските държави, където успешно се налагат като един от водещите брандове в категория дезодоранти. През 2024г марката навлезе и в България, чрез официалния й дистрибутор Орно АД (https://orno.bg/). Подкрепена е с ТВ реклама и от месец юни продуктите вече са налични на рафтовете на дрогерии, супермаркети и аптеки.
Borotalco се предлага на нашия пазар с четири варианта дезодоранти, които са представени в основните формати – спрей, рол-он и стик. Мото на бранда е „Прегърни живота“, с цялата му пълнота, аромат и споделеност.
Коментари (0)
Най-старите отгоре Коментирай