Новини
Статията е изготвена от: БГК АД
Българската верига квартални хранителни магазини Minimart откри своя 100-ен обект на централна локация в гр. София и с това беляза своеобразен рекорд в своето развитие.
Веригата стартира своя път от София преди близо 500 дни, а днес има обекти и в Пловдив, Бургас, Перник, Пазарджик и Асеновград. Активно се подготвя до месец да стъпи на пазара в Плевен и Стара Загора, а до края на годината да има 150 магазина. Плановете за следващите години са за национално покритие.
За своята кратка история, Minimart получи признанието на бранша, като спечели приз за най-добър ритейлър в Западна България. В актива си има награда за информационни технологии, за управление на човешки ресурси, нареди се в топ 3 на „Любима марка“ на потребителите в България в категориите „Търговски вериги“ и „Българска марка -компания“.
Стремежът на Minimart e да се позиционира като най-голямата верига от удобни хранителни магазини в България и предпочитан избор на потребителите за ежедневен пазар – «Сърцето на квартала». Концепцията на марката е да бъде най-близо клиентите (до дома им, до офиса, по пътя към работа и училище), като им спестява време и създава максимално удобство за пазаруване чрез внимателно подбран асортимент от най-търсените стоки като хляб, млечни продукти, колбаси, безалкохолни и алкохолни напитки, основни храни, консерви, продукти за лична хигиена и храна за домашни любимци. Вкусният хрупкав хотдог на Minimart, приготвен на място по класическа или авторска рецепта, се превърна в емблематичен знак на бранда и най-харесван продукт от клиентите.
Minimart създава общност от силно мотивирани Партньори, които управляват магазините с грижа и отношение като към свой собствен бизнес.
Откриването на обект #100 е само началото на амбициозния път, по който е поел екипът на Minimart.
Коментари (0)
Най-старите отгоре Коментирай