Новини
Статията е изготвена от: БГК АД
Българската верига удобни хранителни магазини Minimart отбеляза рекорден ръст за 2024г. с разкриването на над 110 нови обекта и експанзия в нови населени места. Така със 154 филиала в София, Пловдив, Бургас, Стара Загора, Плевен, Пазарджик, Асеновград и Перник, се превърна в най-голямата верига в страната по брой обекти в сегмента на удобните (convenience) магазини в страната.
Зад проекта Minimart стои българската компания БГК АД, която обединява опитни експерти и инвеститори с дългогодишен опит в ритейл сектора. В развитието на веригата участват екип от специалисти, които активно прилагат съвременни стратегии и иновации за успешното й разрастване. Инвеститорите в Minimart са утвърдени имена от българския бизнес, с богат опит в развиването на редица успешни проекти - инвестиционните компании AP Capital и Trinity Capital, както и Елвин Гури, и Росен Хаджиев.
Minimart дава подкрепа за стартиране на малки семейни бизнеси. В сърцето на този модел стоят франчайз партньорите, които поемат оперативната отговорност за всеки магазин, включително ежедневното управление, наемането на персонал и осигуряване на високо ниво на обслужване на клиентите. Това дава възможност на франчайз партньорите да се съсредоточат върху основната си дейност – предоставянето на отлично обслужване на клиентите и управление на бизнеса в търговските обекти, без да се ангажират с тежестта на поемането на големи инвестиции и административни задължения. Minimart успешно съчетава предимствата на управлението на малки квартални магазини и организирана търговска верига, като вдъхва нов живот на малките търговски обекти. Така Minimart предлага не само персонализирано обслужване, характерно за малките обекти, но и всички предимства на организираните вериги – сигурни доставки, конкурентни цени, продукти с доказано качество и разпознаваемост сред клиентите на база силен общ бранд.
Годината бе успешна за Minimart не само откъм експанзионно развитие. Брандът доби популярност, особено след като спечели приза на Progressive Awards за най-добър ритейлър на Западна България за 2024г., стартира първа кампания в национален ефир, а наскоро стана и Български бранд на годината и Бранд-Лидер в категория „Търговски вериги“ в конкурса Brand Building Awards.
Погледът на Minimart през 2025г. ще бъде насочен към удвояване на броя на магазините и в края на 2025г се очаква да оперира с 300 обекта. С планирани инвестиции в размер на над 40 млн. лв., ще продължи насищането на локациите в градовете, в които вече има присъствие, но ще развива мрежата си и в нови населени места – Сливен, Ямбол, Благоевград и Варна. Плановете са амбициозни – да задържи лидерската си позиция в този сегмент по брой обекти.
Коментари (0)
Най-старите отгоре Коментирай