Schweppes Pink Tonic Style – розовото злато в портфолиото на Системата на Кока-Кола в България

Дата: 21.09.2022 Коментари: 0
Снимки (1)
Schweppes Pink Tonic Style – розовото злато в портфолиото на Системата на Кока-Кола в България

статията е изготвена от  "Системата на Кока-Кола в България"

 

Системата на Кока-Кола се стреми да изненадва и вълнува потребителите си непрестанно, като ежегодно надгражда своето портфолио, добавяйки нови, различни и иновативни продукти. В резултат на този стремеж, през миналата година на пазара се появи Schweppes Pink Tonic Style. Напитката носи характерния и добре познат тоник вкус, който се съчетава перфектно с лека сладост, която придава изключителна и незабравима наслада.

 Schweppes Pink Tonic Style успя да проникне в хиляди домове и заведения в страната, в една от най-трудните години за българския пазар и бизнес, като цяло, и се превърна в една от най-успешните иновации на Schweppes в България за последните 5 години. Потребителите се влюбиха в освежаващия и различен вкус на Schweppes Pink Tonic Style за отрицателно време и доведоха компанията до изчерпване на наличността 3 пъти, само в рамките на едно лято. А оттам следва и заключението, че Розовият тоник се превърна в „Розовото злато“ на компанията за изминалата година.

И споменавайки злато, Schweppes Pink Tonic действително печели напълно заслужени отличия. Само преди няколко месеца, на седмите награди за изключителни постижения в маркетинговите комуникации - BAAwards’21-22, кампанията „Schweppes Pink Tonic Style“ спечели златната награда в категорията „Пускане на пазара на нов продукт под нов бранд или като деноминатор на съществуващ бранд в установена категория“. Отличието е резултат както от невероятния вкус на Schweppes Pink Tonic Style, така и от 360-градусовата комуникационна стратегия на компанията, която обхваща редица медийни активности за генериране на висока осведоменост за продукта, силен дигитален и инфлуенсър план за ангажиране на потребителите и отлично BTL изпълнение в обектите и в заведенията на пазара. Този месец, Schweppes Pink Tonic Style е сред финалистите и в конкурса PROGRESSIVE AWARDS 2022 и се бори за отличието „Най-добър нов продукт“, в категорията „Напитки“, с още 4 марки.

 

Замислен като напитка, която ще се позиционира на пазара само през лятото, за три месеца, Schweppes Pink Tonic Style опровергава очакванията и днес заслужено заема своето почетно място, като постоянен член в портфолиото на компанията. Освежаващият Schweppes Pink Tonic Style не само надхвърля собствените си цели като лансиране, но помага за стремглавото разрастване на Schweppes като марка.