Новини
Статията е изготвена от Talk Online Panel
Информацията е от изключително значение за всеки бизнес днес. Това твърдение е толкова повтаряно, че вече започва да губи смисъл. При толкова налична информация, постъпваща по съвсем различни канали в една компания, е наистина трудно да се ориентираме и отделим най-същественото и полезното от това, което е просто информационен шум. Но обратната връзка от потребителите, настоящи или потенциални, e винаги нещо, което е нужно на всяка една компания. Подобна информация може да изиграе решаваща роля при планиране на бъдещи действия.
Talk Online Panel, част от международната верига Tito & Friends group, е вече 22 години на пазара на онлайн изследвания. Със своите 1,3 милион панелисти в 24 страни е един от лидерите на този пазар в Европа. И защото компанията е наясно с високите изисквания коректност и надеждност на данните, тя постоянно разработва нови и нови начини да отговори на това изискване на своите клиенти от всички държави, където оперира. Затова, освен постоянното развитие на нови технологични решения за измерване на поведение в онлайн среда на различни целеви групи, екипът на Talk Online Panel постоянно развива и решения за подобряване на качеството и надеждността на данните. Така теренната работа на всеки проект, по който екипът на компанията работи, преминава през различни процедури, гарантиращи високо качество на получената информация.
Грижата за качеството на данните започва от поддръжката на онлайн панела
- Автоматичен процес на почистване на панела
- Процес на повторно активиране
- Изтриване на неактивни участници в панела (12 месеца)
- Актуални данни за профила
- Полугодишно искане за активна актуализация
- Справедливо стимулиране
- Липса на „професионални“ панелисти
- По-висок респонс рейт и по-ниско ниво на отпадане
Цялостно гарантиране на качеството
Всичко започва още от момента на регистрация:
- Система за дедупликация
- Функция за автоматична проверка на качеството
- Проверка чрез SMS
- Мерки срещу ботове
Преминава през всеки конкретен момент на контакт с участниците в панела:
- Процес на регистрация
- Промени в информацията на логин/профил
- Процес на резервиране на стимулите за възнаграждение
- Мерки срещу ботове
- Процедура за премахване на ниското качество в проектите
Постоянни проверки на качеството:
- Постоянен одит на сигурността от отдел Data Science
- Редовни тествания на качеството чрез ReDem в целия панел и на избрани проучвания
И не на последно място – непрекъснато развиване и имплементиране на нови начини и подходи за проверка на данните и качеството на панела.
“Постоянното високо ниво на надеждност на нашият панел и качеството на първичните данни са нещо, с което ние не правим компромис в нашата работа.”, казва Дивил Кулев, Region Manager, Talk Online Panel. “По този начин ние гарантираме на нашите клиенти достоверна информация, на база на която те могат спокойно да вземат своите решения”, допълва той.
Коментари (0)
Най-старите отгоре Коментирай