Инвестиции в 8 нови магазина и над 200 работни места планира Lidl до края на 2025 г.
"Лидл България" продължава своята устойчива експанзия и през 2025 г. Магазините на Lidl в страната вече са 136, след като още в първите дни на януари два нови обекта на веригата отвориха врати в Бургас и Рус...
На Balkan eCommerce Summit платформи като Amazon, eMAG и Skroutz предоставят нови възможности за производителите на хранителни продукти
Секторът на бързооборотните стоки (FMCG) разчита на големи обеми, бързо обръщение и достъпност за потребителите. В днешния дигитален свят маркетплейс платформите като по-локалните eMAG и Skroutz, както и инт...
Kaufland стартира две бизнес академии тази пролет в София
Kaufland България стартира две бизнес академии за студенти от цялата страна тази пролет. След големия интерес към Бизнес Академия Kaufland -УНСС, ритейлърът стартира нова програма за студенти от всички остан...
Отношението към лоялността е противоречиво, показва проучване на Хенкел България
Проучване на Хенкел България разделя българските потребители в пет категории според нагласите им за пазаруване
Потребителското поведение е изключително динамична величина особено в контекста н...
Фолкер Кун ще ръководи европейския бизнес на Монделийз Интернешънъл
Монделийз Интернешънъл (регистрирана на NASDAQ: MDLZ) обяви назначаването на Фолкер Кун за изпълнителен вицепрезидент и президент за Европа, считано от 1 април 2025 г. Той поема поста от Винс Грубер, който щ...
Кофас: В Германия се забавя очакваното икономическо възстановяване
Икономиката на Германия е в стагнация вече десет тримесечия. Дори данните за третото тримесечие на 2024 г. не променят тази картина, въпреки че лятото се отличаваше със значими събития като Европейското първ...
Mars, Inc. стартира множество партньорства в подкрепа на прехода към регенеративни земеделски практики в Европа
Mars, Inc., водещ световен производител на продукти и услуги за домашни любимци, сладкарски изделия и храни, стартира ключови партньорства за внедряване на регенеративни земеделски практики в бизнеса си с хр...
КОФАС ЦИЕ ТОП 500: Броят на най-големите български компании в ЦИЕ намалява
Компанията за кредитно застраховане Кофас представи своето 16-то годишно проучване за 500-те най-големи компании в Централна и Източна Европа. Класацията Кофас ЦИЕ Топ 500 подрежда предприятията по оборот и ...
Разходите за храна в Испания са достигнали рекордните 122 млрд. евро през 2024 г.
Разходите за хранителни стоки в Испания са достигнали рекордните 122 млрд. евро през 2024 г., което представлява увеличение от 4,6%, се посочва в Consumer Trends 2024 доклада на NielsenIQ (NIQ), цитиран от e...
Върховният съд в Обединеното кралство разреши на Lidl да продължи напред с плановете за отварянето на първия пъб на територията на магазин от веригата. Това се случва след отхвърляне на правно оспорване на п...
Tърсенето на собствени марки нараства, като 50% от потребителите в световен мащаб купуват продукти с частни етикети на търговските вериги повече от всякога, показва проучване на NielsenIQ.
В своя отчет M...
Дискаунтърите приключиха 2024 г. като най-добре представилите се в Нидерландия
Дискаунтърите са приключили 2024 г. като най-силно представящи се на нидерландския пазар на хранителни стоки, установява проучване на анализаторската компания Hiiper.
Монитора на супермаркетит...