Списанието
Изберете рубрика:
Анализи & Тенденции

България се намира на кръстопът в момента
Брой 1, януари 2023
Пламен Димитров, управител на Кофас България Пламен Димитров е управител на Кофас България. Той има над 15 години опит в банковия сектор, като през последните четири от тях е бил директор на отдел „Корпо...
Прочети още
Деликатесните сирена са все по-търсени у нас
Брой 1, януари 2023
Деликатесните сирена са интересна категория, която сякаш става все по-популярна на нашия пазар. Традиционните български мезета вече все по-често се допълват от бри, камембер, синьо сирене, моцарела, чедър и ...
Прочети още
Здравословният тренд движи пазара на RTD напитки
Брой 6, юни 2022
Пазарът на готови за пиене кафета и чайове (ready to drink tea & coffee)* се очаква да достигне 167.88 млрд. щатски долара до 2030 година, регистрирайки годишен ръст от 6.2% за прогнозния период, показва...
Прочети още
Мястото на България в световния износ през 2020 г.
Брой 8, август Digital
Българският износ през 2020 г. e 31,9 млрд. щ.д. [1]. Това е по-малко от износа през 2019 – 33,4, и през 2018 – 33,7 млрд. щ.д. От Веселин Илиев, главен директор „Външноикономическо сътрудничество“, Българск...
Прочети още
Топ 3 дистрибутора държат 37% от приходите на попадащите в класация компании
Брой 7, юли 2021
Водещите 100 „Търговци на едро/дистрибутори с бързооборотни стоки в България“ генерират 5,34 млрд. лв. нетни приходи от продажби на стоки за 2019-та година или ръст от 8,4% на годишна база (4,76 млрд. лв. за...
Прочети още
Влияние на пандемията върху българските потребители и търговията с бързооборотни стоки
Брой 4, април 2020
Анализ на „Нилсен България” за нагласите на българските потребители и как COVID-19 оказа ефек върху различни продуктови категории:
Прочети още
Кои са лидерите на пазара за търговия с бързооборотни стоки в България?
Брой 3, март 2020
За втора поредна г. списание PROGRESSIVE направи класация на компаниите от сектор търговия с бързооборотни стоки в изданието „Топ 300 FMCG компании в България”. Изданието може да бъде закупено от офиса на из...
Прочети още
Отличителните белези на различните поколения потребители
Брой 10, октомври 2019
Поколение Z - 7-24 годишните На предстоящия Category Retail Forum, който ще се проведе на 20.11.2019 г., фокусът ще е насочен към различните поколения потребители - как пазаруват, как избират п...
Прочети още