Списанието
Изберете рубрика:
Интервю

Консумацията ще намалява, но качеството ще движи пазара
В средата на миналата година „МЕТРО Кеш енд Кери България” стартира нов проект, наречен „Моят магазин”. Девизът на новата верига, която обединява независими собственици на търговски обекти за хранителни стоки, ...
Прочети ощеНа Фокус

Омекотителите собствена марка стават все по-привлекателни за българския потребител
За годишния период до ноември 2011 г. българските домакинства увеличават разходите си към бързооборотни стоки с 2,9% при свито потребление в обем спрямо аналогичния предходен период. Това се дължи на по-високит...
Прочети още
Акцентът ще е върху премиум линиите
Какво е омекотител Омекотителят за тъкани е продукт, който съдържа повърхностно активни частици, които в цикъла на изпиране правят дрехите по-меки. Той също така им придава наситен дълготраен аромат, уле...
Прочети ощеПотребител

Производителите на подправки се завръщат към традиционната търговия
Увеличеният брой търговски обекти не води до задължителен ръст в продажбите на всички бързооборотни артикули, предлагани в тях. До този извод стигат дори търговците на подправки – специфична стока, която задово...
Прочети ощеМаркетинг

QR-кодовете – по опаковката ще ги познаете
Една е тенденцията на сезона и хиляди са начините на нейното приложение. Умните брандове напълно осъзнават, че това, което искат клиентите днес е качествен продукт с интересна, интерактивна и забавна информа...
Прочети ощеАнализи & Тенденции

Тенденции в ритейл сектора през 2012 г.
Краят на старата и началото на новата година винаги дават възможност за размисли по темата, какво беше ефективно през последните 12 месеца и какво ще бъде успешно през следващите 12. За да дадат повод за размис...
Прочети още