Списанието
Изберете рубрика:
Интервю
Не чакаме пазарът да дойде при нас – ние отиваме при него
През 2014 г. „Фикосота” отбеляза 20 години от създаването си. Една българска компания, която днес предлага 21 бранда и изнася за над 45 страни по света. „Далечни дестинации като Канада, Нова Зеландия, САЩ, С...
Прочети ощеНа Фокус
Сосовете на пазара днес пикантни и с чист етикет
Световният пазар на сосове може да се опише като фрагментиран, разнообразен и висококонкурентен. Той включва множество разновидности на сосове за паста, готварски сосове, бутилирани сосове, трапезни сосове, ...
Прочети ощеКатегориите „Паста продукти” и „Сосове” растат в обем и стойност
Пенетрацията* в категория „Макаронени изделия” за периода ноември 2013 – октомври 2014 г. е 88%, а при сосовете – 33 на сто, според данните на „ГфК България”. И докато спрямо ноември 2012 – октомври 2013 г. ...
Прочети ощеПотребител
Готварски подправки и фискове – потребление в България
Готварските подправки спадат в потреблението си през изминалата година спрямо предходната, като регистрираният минус е и по двата пазарни индикатора – продажби в бройки продукти и продажби в стойност. Всеки ...
Прочети ощеАнализи & Тенденции
Петте глобални тенденции в търговията през 2015 г.
От дроновете до огромните бази с данни, от стартъпите до малките фирми, IDG определя знаковите за бъдещето области, които трябва да следите на световния пазар за търговия с бързооборотни стоки през тази годи...
Прочети ощеРазвитието на брандовете през очакванията на Х и У поколенията
„Брандовете са малките богове на съвременния живот, всеки от които управлява различна потребност, дейност, настроение или ситуация. Ако вашият бог падне от Олимп, можете да си намерите друг.”1 Брандът в ...
Прочети ощеПриложения
Международен играч се изтегли от българския пазар, две вериги са с общ собственик
Едно от най-отличителните събития на пазара с бързооборотни стоки в България през 2014 г. бе оттеглянето на голям международен играч – Delhaize Group. Обявеното в края на февруари напускане създаде предпоста...
Прочети още2014 – годината на екстремното развитие
2014 беше година на крайностите за Централна и Източна Европа. Макар някои ритейл пазари, като Полша да бяха повлияни от дефлацията, Русия и Украйна преживяха силно нарастване на инфлацията при храните (до 1...
Прочети ощеНови концепции завладяха търговията на дребно в Румъния
През 2014 г. международните търговски вериги отвориха почти 250 магазина и въпреки че техният брой е с около 10% по-нисък от този през 2013 г., бяха направени важни стъпки в посока на изграждането на мулти к...
Прочети ощеПотреблението в Хърватия се възстановява постепенно
Най-важната новина, която беляза не само хърватския пазар през 2014 г., но и целия регион, беше придобиването на словенския търговец Mercator от местната Agrokor.Процесът по закупуването на мажоритарния паке...
Прочети ощеРазместване в челната тройка на големите търговци в Сърбия
Изминалата година беше изключително динамична за сръбския пазар на бързооборотни стоки. Въпреки че дългоочакваното стъпване на Lidl на пазара не се състоя, големите играчи, които отдавна присъстват в Сърбия,...
Прочети още