Списанието
Изберете рубрика:
Интервю

„Био” защитава цената и подкрепя качеството на продукта
Любомир Ноков е един от първитe, които прокарват идеята за производство и търговия с биопродукти у нас. Въпреки нелеката задача, с която се е нагърбил, той твърди, че работата му го зарежда с положителна енерги...
Прочети ощеНа Фокус

Орална хигиена: Категорията се характеризира с мултимаркова лоялност
На българския пазар има богато разнообразие от продукти в категорията „Орална хигиена”. Въпреки това някои от тях все още не са познати на хората и съответно тяхното потребление е много по-малко, коментира п...
Прочети ощеПотребител
 copy-122x88.png)
Свиване на дела на кроасани собствена марка
Почти 2/3 от българските домакинства са направили покупка на продукт от категорията „Кроасани” с цел домашна консумация за годишния период до юни 2012 г. Средно на дванадесетмесечие домакинство консумира око...
Прочети ощеАнализи & Тенденции

Централна и Източна Европа 2012: годината на сътресенията
Докато растежът на пазарите в Централна и Източна Европа се забавя, търговците надребно са принудени да се конкурират още по-ожесточено за разходите на потребителите, което поставя нови въпроси за техните собст...
Прочети още
Измерителите – показател за качеството на търговската сила
„Ако не можеш да го измериш, ако не можеш да го изразиш в количествен измерител, то тогава знанието ти е недостатъчно и несъществено” Лорд Келвин
Прочети ощеБългарският Бизнес

За производителя потребителят е неговото бъдеще
Пламен Ненов, управител на IPMS Пламен Ненов е завършил маркетинг и мениджмънт в чужбина и дълги години е живял зад граница. Този факт му е помогнал да си изгради мнение за тамошните пазари, които д...
Прочети ощеПриложения

Категорията на бебешките храни отбелязва спад, въпреки това е стабилна
Храната за най-малките несъмнено е от първостепенно значение за всеки родител, особено що се отнася до различните видове и местата, на които могат да бъдат намерени. За новостите и тенденциите в категорията ...
Прочети ощеBaby Care

Пазарът на продукти за грижа за бебето – пълен напред
Кризата може и да разклати пазара на бързооборотни стоки в Югоизточна Европа (ЮИЕ), като причини двуцифрен спад в множество сектори потребителски продукти. Но пазарът на стоки за грижа за бебето сякаш остана...
Прочети още