Списанието
Изберете рубрика:
Интервю
Важно е да се изграждат навици за разделно събиране на отпадъците
Предстои прием на наредба за биоотпадъците, която ще се отнася за търговските обекти, предлагащи хранителни продукти С влизането в сила на новия Закон за управление на отпадъците (ЗУО) се въведе ново изи...
Прочети ощеНа Фокус
Динамика в пазара на кисело мляко
През последното десетилетие нивото на консумацията на кисело мляко в Източна Европа е най-високо в България. Очаква се тази тенденция да се запази и през следващите години. Киселото мляко е важна част от все...
Прочети ощеСупермаркетите са най-важният канал за категорията „Супи и бульони”
Съществува силно изразена сезонност в продажбите на сухи супи и бульони. Потребителите по-често посягат към рафтовете със супи и бульони през студените месеци – от октомври до март. 53,4% от продажбите в сто...
Прочети ощеПотребител
Пастите за зъби движат продажбите в категорията „Орална хигиена”
България Относително ниските цени движеха категорията през 2012 година в България През разглеждания период (2006 – 2012 г.) оралната хигиена в България остана по-слаборазвита, отколкото в другите с...
Прочети ощеМаркетинг
Промяната на потребителските навици
„Всичко тече, всичко се движи” – Овидий Ежедневието ни е съпътствано от множество промени в различни аспекти променят се теории, технологии, навици и вкусове, променят се рекламите, продуктите. И ...
Прочети ощеАнализи & Тенденции
Задава се война с промоции в Европа
Докладът на IRI показва как магазини и доставчици в различни европейски държави се борят да запазят обема на продажбите въпреки увеличаващите се промоции. Във всяка страна търговците се сблъскват със специфи...
Прочети ощеКонсултант
Ефективната реклама – възможна и с малък бюджет
Дори и с малък бюджет за комуникация с потребителите, производителите могат да лансират успешно своите продукти на пазара. Телевизията не е единственият ефективен канал за медийна кампания, но за целта е най...
Прочети ощеТърговци
Как дискаунтърите отвръщат на удара – топ 3 тенденции
Емили О’Нийл посети родината на дискаунтърите – Германия. В тази статия тя ви представя трите най-актуални тенденции за привличане на нови клиенти и възобновяване на растежа, които тя забеляза в тези магазин...
Прочети ощеПриложения
Постоянството и волята да постигаме резултати ни водеха през годините
Как стартирахте бизнеса си преди 20 години? През далечната 1993 година бе поставено началото на нашето развитие. В първите 2 години търгувахме с различни групи продукти на дребно и на едро. В този перио...
Прочети ощеТандем - двадесетгодишната история на една българска марка
Годината е 1991. Двама братя, чийто живот до този момент е свързан основно със спорта, решават, че ще започнат да развиват собствен бизнес, и отварят малък цех за производство на сандвичи. Те знаят, че стойн...
Прочети още