Списанието

Изберете рубрика:

 

Брой 10, октомври 2013

Брой 68, година VII

Интервю

Важно е да се изграждат навици за разделно събиране на отпадъците

Важно е да се изграждат навици за разделно събиране на отпадъците

Предстои прием на наредба за биоотпадъците, която ще се отнася за търговските обекти, предлагащи хранителни продукти С влизането в сила на новия Закон за управление на отпадъците (ЗУО) се въведе ново изи...

Прочети още

На Фокус

Динамика в пазара на кисело мляко

Динамика в пазара на кисело мляко

През последното десетилетие нивото на консумацията на кисело мляко в Източна Европа е най-високо в България. Очаква се тази тенденция да се запази и през следващите години. Киселото мляко е важна част от все...

Прочети още
Супермаркетите са най-важният канал за категорията „Супи и бульони”

Супермаркетите са най-важният канал за категорията „Супи и бульони”

Съществува силно изразена сезонност в продажбите на сухи супи и бульони. Потребителите по-често посягат към рафтовете със супи и бульони през студените месеци – от октомври до март. 53,4% от продажбите в сто...

Прочети още

Потребител

Пастите за зъби движат продажбите в категорията „Орална хигиена”

Пастите за зъби движат продажбите в категорията „Орална хигиена”

България Относително ниските цени движеха категорията през 2012 година в България През разглеждания период (2006 – 2012 г.) оралната хигиена в България остана по-слаборазвита, отколкото в другите с...

Прочети още

Маркетинг

Промяната на потребителските навици

Промяната на потребителските навици

„Всичко тече, всичко се движи” – Овидий   Ежедневието ни е съпътствано от множество промени в различни аспекти променят се теории, технологии, навици и вкусове, променят се рекламите, продуктите. И ...

Прочети още

Анализи & Тенденции

Задава се война с промоции в Европа

Задава се война с промоции в Европа

Докладът на IRI показва как магазини и доставчици в различни европейски държави се борят да запазят обема на продажбите въпреки увеличаващите се промоции. Във всяка страна търговците се сблъскват със специфи...

Прочети още

Консултант

Ефективната реклама – възможна и с малък бюджет

Ефективната реклама – възможна и с малък бюджет

Дори и с малък бюджет за комуникация с потребителите, производителите могат да лансират успешно своите продукти на пазара. Телевизията не е единственият ефективен канал за медийна кампания, но за целта е най...

Прочети още

Търговци

Как дискаунтърите отвръщат на удара – топ 3 тенденции

Как дискаунтърите отвръщат на удара – топ 3 тенденции

Емили О’Нийл посети родината на дискаунтърите – Германия. В тази статия тя ви представя трите най-актуални тенденции за привличане на нови клиенти и възобновяване на растежа, които тя забеляза в тези магазин...

Прочети още

Приложения

Постоянството и волята да постигаме резултати ни водеха през годините

Постоянството и волята да постигаме резултати ни водеха през годините

Как стартирахте бизнеса си преди 20 години? През далечната 1993 година бе поставено началото на нашето развитие. В първите 2 години търгувахме с различни групи продукти на дребно и на едро. В този перио...

Прочети още
Тандем - двадесетгодишната история на една българска марка

Тандем - двадесетгодишната история на една българска марка

Годината е 1991. Двама братя, чийто живот до този момент е свързан основно със спорта, решават, че ще започнат да развиват собствен бизнес, и отварят малък цех за производство на сандвичи. Те знаят, че стойн...

Прочети още