Списанието

Изберете рубрика:

 

Брой 10, октомври 2014

Брой 78, година VIII

Интервю

Консолидирайте доставчиците си, за да опростите процеса на снабдяване

Консолидирайте доставчиците си, за да опростите процеса на снабдяване

В края на септември „Метро Кеш енд Кери” стартира платформа за онлайн поръчки. В унисон с тенденциите, наблюдаващи се на западните ритейл пазари, и у нас вече е факт възможността да се поръчват от разстояние...

Прочети още

На Фокус

Ръст в обем при кроасаните собствена марка

Ръст в обем при кроасаните собствена марка

Продажбите на много от захарните изделия, които „Нилсен България” следи в магазинната мрежа за търговия на дребно, намаляват през последните 12 месеца спрямо предходните. Повечето големи категории захарни из...

Прочети още

Потребител

Расте делът на закупените неинстантни супи

Расте делът на закупените неинстантни супи

По-малко супи са закупени в канала на супермаркетите за периода август ’13 – юли ’14 спрямо същия период година по-рано. Това показват данните на Nielsen за категория „Супи”, които обхващат периода от август...

Прочети още

Анализи & Тенденции

Тенденции в развитието на сектор „Дистрибуция на бързооборотни стоки” в България

Тенденции в развитието на сектор „Дистрибуция на бързооборотни стоки” в България

Пазарът на бързооборотни стоки през последните години в България става все по-труден, а разходите на домакинствата се планират все по-внимателно. Това води до преориентиране на потребителите към продукти в п...

Прочети още
Търговията на дребно осигурява най-висока заетост в ЦИЕ според класация на Coface

Търговията на дребно осигурява най-висока заетост в ЦИЕ според класация на Coface

С 0,2% се е увеличил оборотът на 500-те най-големи компании в Централна и Източна Европа (ЦИЕ) през 2013 г . П о този начин общият годишен оборот на най-крупните в региона достига 645 млрд. евро. Това показв...

Прочети още

Консултант

Формулата на успеха – 20% управление на човешките ресурси

Формулата на успеха – 20% управление на човешките ресурси

Както ви обещахме в предишните си публикации, продължаваме да представяме отделните фактори на успеха във формулата „50:20:20:10“, или вече беше казано, че успехът на компаниите се дължи 50% на стратегическо...

Прочети още

Търговци

С какво е уникален Aldi?

С какво е уникален Aldi?

Експерти от агенцията за проучване на пазарите IGD са направили анализ и са определили пет фактора, които според тях оказват положително влияние върху развитието на дискаунтъра Aldi на английския пазар. Няко...

Прочети още

Приложения

За „претенциите” на здравословните храни

За „претенциите” на здравословните храни

През последните години идеята за здравословно хранене навлезе широко в забързаното всекидневие на консуматорите. Появиха се телевизионни предавания, в които се приготвят здравословни ястия, а интернет простр...

Прочети още