Списанието
Изберете рубрика:
Интервю
-r-122x88.jpg)
Оборотът на dm достигна близо 400 млн. лева
Разнообразният асортимент, доброто съотношение цена-качество, дружелюбните и отзивчиви служители, високото качество и добрата подредба на магазините, в които е лесно да се ориентираш – това са силните страни...
Прочети ощеНа Фокус

Промоциите при препаратите за миене на съдове са ключови за продажбите в категорията
Пазарът на препарати за съдове се стабилизира след спад в продажбите през 2022 г. Това показаха данните за категорията на NIQ представени по време на тазгодишното издание на Category Retail Forum, което се п...
Прочети ощеПотребител

Здравето е водещо за промяната в хранителния режим
Консумирането на продукти, които са алтернативни на месните и млечните такива вече се възприема като възможна линия в рамките на общото потребление, показва проучване на IPSOS България, проведено сред 800 ду...
Прочети ощеРепортаж
Smart Shopper – интелигентен, проницателен, знаещ кога трябва да пазарува, целящ да максимизира покупателната си способност
По време на XV-тата PROGRESSIVE Конференция отново се проведе дискусия с представители на търговските вериги, която вече се превърна в традиционна за събитието. Присъстваха Елиза Грънчарова, Ръководител Стра...
Прочети ощеSales Lab: Привличане и задържане на Smart Shoppers - предизвикателствата на съвременния търговски обект
Георги Тодоров, Управител, ReExe „Привличането и задържането на смарт купувачите са сред основните предизвикателства на съвременния търговски обект. Този процес включва на първо място правилна...
Прочети ощеMarketing corner: Растеж на бизнеса през ефективна бранд стратегия
Aнастасия Томешкова, Brandworks / Publicis Groupe Bulgaria Как да развиваме бизнеса през ефективна бранд стратегия беше темата на тазгодишния Marketing Corner. Именно чрез ефективната бранд ст...
Прочети ощеSmart or Heart shopping?
Рени Яврийска, Управител, „Консюмър Пенъл България ГфК“ ЕООД „В София домакинствата започват да пазаруват по-рядко, по-малко количество на пазаруване, правейки по-голям разход. Разходите на ку...
Прочети ощеSMART-leading is HEART-leading
Галина Костова, Бизнес консултант и Директор бизнес направление "Емоционална интелигентност" По време на лекцията си, Галина отговори на няколко въпроса - какво точно е емоционална интелигентн...
Прочети ощеSmart Shopping = Smart Retailing
Доброслава Мирчева, Съосновател и управляващ директор на „Дисплей България“ ООД Доброслава започна презентацията си с констатацията, че обстановката, в която живеем става все по-динамична и ни...
Прочети ощеУмното пазаруване – прагматизъм или лов на оферти
Даньо Димитров, Изпълнителен директор, JTN За пореден път Даньо представи пред гостите на PROGRESSIVE Конференция проучване, специално направено за събитието. Количественото из...
Прочети ощеГласът на поколенията - потребителски модел на gen Z и gen Y
Юлиан Добрев, Управител и директор „Анализи”, BluePoint „Какво иска бизнесът? – едно и също нещо под различна форма и горе долу стига до следното – да продава повече, по-често, на по-висока це...
Прочети ощеThe Art of Smart
Стоил Атанасов, Мениджър „Щастие“, Фикосота Изключително рядко срещаният вид „Мениджър Щастие“ се качи на сцената, за да разкаже по свой уникален начин колко умни са потребителите и...
Прочети ощеКак да сме сигурни, че комуникацията на оферти стимулира продажбите
Кристина Милкова, Търговски директор, Offerista Group Bulgaria Кристина разказа как могат да се правят смарт оферти и как да се комуникират офертите по-ефективно. С разбирането, че смарт потре...
Прочети ощеДали и доколко SMART са водещите играчи в търговията на дребно с бързооборотни стоки в България?
Владимир Чириков, Пазарен анализатор „Търговия с бързооборотни стоки“ Владимир представи Топ 10 играчи на българския ритейл пазар. „Целта на търговците на бързооборотни стоки е основно да прив...
Прочети ощеSMART Launch: Как Madri Excepcional спечели вниманието на SMART потребителите в България и UK
Юлиана Борисова, Ръководител на отдел Маректинг на „Каменица“ АД, част от Molson Coors „Smart потребителите са добре информирани. Когато пазаруват онлайн продукт, който купуват за първи път, 5...
Прочети ощеSirvis: новият B2B маркетплейс, който дава повече време, увеличава приходите и намалява разходите ни
Златина Златева, Изпълнителен директор, „Сирвис България ЕООД“ Златина започна презентацията си с данни за пазара - B2B пазарът се очаква да нарасне от 29% през 2023 г. до 55% през 2030 година...
Прочети ощеЕкранът свети в зелено
Константина Бандутова, Мениджър проучване на пазари и бизнес комуникации, bTV Media Group Презентацията на Константина беше фокусиране върху устойчивото развитие на bTV Media Group и инициатив...
Прочети ощеЕкспанзия: Нови хоризонти и възможности за развитие
Евгени Гайдов, Управляващ директор, Gaydov Consulting През погледа на своя опит Евгени разказа на присъстващите за най-важните стъпки, които трябва да се предприемат, за да бъде една експанзия...
Прочети ощеSmart Shopping - поведение и стратегия на потребителите
Траяна Боздуганова и Венета Любенова, Customer Success, NIQ България В лекцията си, дамите от NIQ България направиха обзор на макро тенденциите в България, показаха какво е развитието на FMCG ...
Прочети още
15 PROGRESSIVE Конференция: Smart shopping и Smart потребители през 2024
Под знака на „умното“ пазаруване или Smart Shopping, премина 15-тата годишна PROGRESSIVE конференция. А за да има smart shopping, трябва да има и smart потребители. Чрез зададената тема искахме да проверим м...
Прочети ощеPRO ID

Луканката е любим продукт от категорията
Сурово-сушени колбаси се купуват няколко пъти седмично от 7,1% от участниците в проучване, осъществено от агенция BluePoint. Количественото проучването е направено в началото на годината сред 500 респондента...
Прочети ощеBaby Care

Силно наситен пазар на еднократни пелени, с 4 водещи марки
Темата за козметика и хигиена на бебето влиза в полезрението на бъдещите майки през втория триместър. Тази констатация се откроява в проучването на Маркет ЛИНКС, направено за Category Retail Forum, благодаре...
Прочети ощеProgressive Кошница
Други

Европа в търсене на подправки и билки от развиващите се пазари
Европейският внос на подправки и билки е особено динамичен през последните години. Това се посочва в анализ на Центъра за насърчаване на вноса от развиващите се страни (CBI), който е подчинен на Министерство...
Прочети още