Списанието
Изберете рубрика:
Интервю

Българските хлебопроизводители непрекъснато инвестират в повишаване на качеството
„Пуратос България” е част от Белгийската група Puratos – производител на продукти за хлебопроизводство, сладкарство и шоколатиерство с оборот от над 1,2 млрд. евро. Фирмата присъства в над 100 държави със собст...
Прочети ощеНа Фокус

Разнообразие от форми и вкусове
Хапване между основните хранения и набързо залъгване на глада по една или друга причина. Все по-натоварено¬то всекидневие ни кара да заситим апетита си с нещо вкусно, хрупкаво и здравословно. Време е за снакинг...
Прочети ощеПотребител

Тенденции в категорията „Препарати за WC”
През първото шестмесечие на 2012 г. едва 3 от всеки 10 български домакинства са направили покупка на блокчета за тоалетни*. За същия период в дома на всяко второ домакинства е влязъл и препарат за почист...
Прочети ощеАнализи & Тенденции

Потребителите по-често пазаруват от малките търговски обекти
Потребителите по-често пазаруват от малките търговски обекти - SWOT анализ на обектите от традиционната търговия (септември 2012 г.)
Прочети още
Интересът към иновации ни отличава като потребители
За да отговори на въпроси, от които всяка една фирма се интересува днес, Henkel – компания, оперираща в цял свят с водещи марки и технологии в три бизнес направления– „Перилни и почистващи препарати”, Beauty Ca...
Прочети ощеКонсултант

Качеството на търговската сила – симбиоза между действия и резултат
Търговските процеси Търговските процеси днес изискват промяна и адаптация с по- висока честота. Те разделят търговския цикъл на измерими етапи и проследяват успеха на всяка една възможност. Това прави ...
Прочети ощеПриложения

Тенденции в празничното пазаруване
Листата от дърветата все още не са опадали, но някои потребители вече започнаха да пазаруват за коледните и новогодишните празници. Според проучване на Compete (част от компанията за проучване на пазарите KA...
Прочети още
Коледа настъпва бавно в българските магазини
По традиция всяка година с наближаването на коледните и новогодишните празници, търговските вериги се опитват да създадат уникално празнично настроение у потребителите. А както знаем, то е ключово за наглас...
Прочети още