Списанието

Изберете рубрика:

 

Брой 11, ноември 2012

Брой 59, година VI

Интервю

Българските хлебопроизводители непрекъснато инвестират в повишаване на качеството

Българските хлебопроизводители непрекъснато инвестират в повишаване на качеството

„Пуратос България” е част от Белгийската група Puratos – производител на продукти за хлебопроизводство, сладкарство и шоколатиерство с оборот от над 1,2 млрд. евро. Фирмата присъства в над 100 държави със собст...

Прочети още

На Фокус

Разнообразие от форми и вкусове

Разнообразие от форми и вкусове

Хапване между основните хранения и набързо залъгване на глада по една или друга причина. Все по-натоварено¬то всекидневие ни кара да заситим апетита си с нещо вкусно, хрупкаво и здравословно. Време е за снакинг...

Прочети още

Потребител

 Тенденции в категорията „Препарати за WC”

Тенденции в категорията „Препарати за WC”

През първото шестмесечие на 2012 г. едва 3 от всеки 10 бъл­гарски домакинства са напра­вили покупка на блокчета за тоалет­ни*. За същия период в дома на всяко второ домакинства е влязъл и пре­парат за почист...

Прочети още

Анализи & Тенденции

Потребителите по-често пазаруват от малките търговски обекти

Потребителите по-често пазаруват от малките търговски обекти

Потребителите по-често пазаруват от малките търговски обекти - SWOT анализ на обектите от традиционната търговия (септември 2012 г.)

Прочети още
Интересът към иновации ни отличава като потребители

Интересът към иновации ни отличава като потребители

За да отговори на въпроси, от които всяка една фирма се интересува днес, Henkel – компания, оперираща в цял свят с водещи марки и технологии в три бизнес направления– „Перилни и почистващи препарати”, Beauty Ca...

Прочети още

Консултант

Качеството на търговската сила – симбиоза между действия и резултат

Качеството на търговската сила – симбиоза между действия и резултат

Търговските процеси Търговските процеси днес изис­кват промяна и адаптация с по- висока честота. Те разделят тър­говския цикъл на измерими етапи и проследяват успеха на всяка една възможност. Това прави ...

Прочети още

Приложения

Тенденции в празничното пазаруване

Тенденции в празничното пазаруване

Листата от дърветата все още не са опадали, но някои потребители вече започнаха да пазаруват за коледните и новогодишните празници. Според проучване на Compete (част от компанията за проучване на пазарите KA...

Прочети още
Време е за празници!

Време е за празници!

16 успешни идеи за търговците за новогодишните празници

Прочети още
Коледа настъпва бавно в българските магазини

Коледа настъпва бавно в българските магазини

По традиция всяка година с наближаването на коледните и новогодишните празници, търговските вериги се опитват да създадат уникално празнично настроение у потребите­лите. А както знаем, то е ключово за наглас...

Прочети още