Списанието
Изберете рубрика:
Интервю
Може да сме швейцарска компания, но с български характер
Хуан Карлос Паралехо оглавява подразделението на „Нестле в България“ от 2012 година. Испанец по народност, роден в Мадрид, казва, че изключително лесно се е адаптирал към страната ни и към живота в нея. Нами...
Прочети ощеНа Фокус
Консервирани зеленчуци - продажбите в стойност отреждат водещо място на лютеницата
Добре познатата категория на всички българи консервирани зеленчуци е една от малкото, която през тази година бележи ръст спрямо представянето си година по-рано. Категорията отчита ръст и в обем (+0,7%) и в с...
Прочети ощеПотребител
Бисквитите с пълнеж и глазура растат в стойност
Общо 96% е пенетрацията в категория „Бисквити” според данни на „ГфК България”. Агенцията за проучване на пазара анализира средните цени и честотата на покупка на бисквити. За периода, включващ месеците от ав...
Прочети ощеАнализи & Тенденции
Надпреварата за рафтово пространство в кварталните магазини се засилва
Едно от редовните предизвикателства, за които чувам, когато интервюирам клиентите в кварталните магазини, е, че техният магазин невинаги разполага с правилния асортимент продукти, съответстващ на нуждите им....
Прочети ощеРуските търговци са оптимисти за продажбите въпреки наложеното ембарго за страните от ЕС
Руското правителство наложи едногодишно ембарго върху вноса на плодове, зеленчуци и млечни продукти от страни, които подкрепиха европейските и американските санкции срещу Русия преди почти 3 месеца. Как руск...
Прочети ощеКонсултант
Как да постигнем оперативна ефективност?
В статията „На какво се дължи успехът на компаниите?” (бр. 7/8 юли, август 2014 г.) споделихме мнение, че успехът на компаниите се дължи 50% на стратегическото управление, 20% на оперативната ефективност, 20...
Прочети ощеНовите изисквания за етикетите на храните ще допринесат за информирания избор на потребителите
От 14 декември 2014 г. влиза в сила Регламент 1169/2011 на Европейската комисия, който въвежда нови, по-строги изисквания и отговорности към етикетирането на храните от страна на производителите. Какво е нов...
Прочети ощеПриложения
Проблеми при търговията с риба и рибни продукти
Търговията на дребно е много динамичен бизнес. Поради това е необходимо да се съблюдават основните тенденции в този сектор, за да се разработят конкурентни стратегии. В основата на нарастване силата на търго...
Прочети ощеКоледното пазаруване на българските домакинства
Остана малко време, с което разполагат производителите и търговците на бързооборотни стоки преди настъпването на коледните и новогодишните празници, за да финализират сезонните си стратегии с надеждата да ув...
Прочети още