Списанието
Изберете рубрика:
От Редактора

С телефон в ръката или пък не...
Над 40% от българите използват мобилни устройства повече от 4 часа дневно, а за половината от тях това време дори надвишава 6 часа. Като основни причини за интензивната употреба се посочват навикът (41%) и е...
Прочети ощеНа Фокус

Супермаркети и Малки хранителни магазини са с най-голяма важност за покупките на вафли
Продуктовата група „Вафли“ забавя своето развитие през периода МАТ Септември 2024 г. спрямо ръста, които категорията регистрира през 2023 годена, показват данните на ЮГов Си Пи България (YouGov)*. Ръстъ...
Прочети ощеPRO ID

Категориите на сиренето и кашкавала са относително зависими от промоции
През последния МАТ период (октомври 2022 - септември 2023 vs октомври 2023- септември 2024 година) общо категория „Сирене“ отбелязва спад в продажбите си в обем от -3,1%, а в стойност спад от -3,2% според да...
Прочети ощеАнализи

По-често от преди се купуват продукти на промоция и се следят активно офертите
За втора поредна година Offerista Group, съвместно с изследователска агенция Bluepoint, проведе национално проучване за потребителски нагласи към печатните и дигиталните брошури. Подобно на миналогодишното п...
Прочети ощеProgressive Кошница
PROGRESSIVE +

Пазаруване на категории, популярни по Коледа
С наближаващите коледни празници PROGRESSIVE по традиция проследява продажбите на категории, които са специфични за сезона. Това, разбира се, са храни, които се слагат на празничната маса – риба, месо,...
Прочети ощеДруги

Европа доминира на пазара на замразени храни
Размерът на световния пазар на замразени храни е оценен на 297,47 млрд. щ. д. през 2023 г. и се предвижда да нарасне от 310,77 млрд. щ. д. през 2024 г. до 441,11 млрд. щ. д. до 2032 г., регистрирайки средно ...
Прочети още