Списанието

Изберете рубрика:

 

Брой 12, декември 2013

Брой 70, година VII

Интервю

Ще удвоим обектите си през следващата година

Ще удвоим обектите си през следващата година

За кратко време новите оранжеви обекти с марка Lafka се появиха на множество централни места в по-големите градове на България. Всяка сряда, собственикът на търговския бранд – „Табак Маркет” открива нови обе...

Прочети още

На Фокус

Стабилност в категорията „Шоколад”

Стабилност в категорията „Шоколад”

Шоколадът е любим на малки и големи и винаги е свързван от потребителя с приятни моменти и изживявания. Времето, когато шоколадът беше лукс остана в миналото и сега изборът е изключително богат. Само през по...

Прочети още

Потребител

Ракията е фаворитът на българските потребители

Ракията е фаворитът на българските потребители

Добрите времена за готовите за пиене коктейлни напитки отдавна са отминали в България. Категорията се движи надолу, което доста далече от двуцифрените темпове на растеж, постигнати преди 2005 г. Добре познат...

Прочети още

Маркетинг

Имиджово позициониране на търговски вериги

Имиджово позициониране на търговски вериги

През последните десетина години търговските вериги промениха изначално навиците ни на пазаруване. Пазарът се насища все повече, редовно ставаме свидетели на поредния нов магазин в портфолиото на компаниите. ...

Прочети още
Да маркетираш по време на празници или кога започва Коледата?

Да маркетираш по време на празници или кога започва Коледата?

Декември е - месец на активна работа и последни надежди за сбъдване на бизнес очаквания за годината. Месец на доста работа за различни сектори, но и месец на едни от най-очакваните празници, както за децата,...

Прочети още

Мърчандайзинг

Мърчандайзинг одит

Мърчандайзинг одит

Често при разговори с участници в пазара на бързооборотни стоки чувам твърдения от рода на: „За нас е изключително важно как сме представени по рафтовете на магазините”, „Мърчандайзингът в четирите му основн...

Прочети още

Анализи & Тенденции

Възходът на „Големите три” – квартални магазини, онлайн магазини и дискаунтъри

Възходът на „Големите три” – квартални магазини, онлайн магазини и дискаунтъри

Наскоро IGD публикува последната си петгодишна прогноза за пазара на бързоборотни стоки и каналите, през които те се реализират. Експертът от IGD Ник Гладинг разглежда как потребителското поведение и икономи...

Прочети още

Приложения

Замразени зеленчуци и тестени изделия

Замразени зеленчуци и тестени изделия

В домовете на все повече български домакинства срещаме както замразени тестени изделия, така и замразени зеленчуци. Замразени тестени изделия, като готови баници, пици, бутертеста, теста за пица и други...

Прочети още