Списанието
Изберете рубрика:
На Фокус

Пазарът на ядки с положителен тренд
Размерът на световния пазар на ядки е оценен на 55.90 млрд. щ.д. през 2022 г. и се прогнозира да нараства с средногодишен темп на ръст от 5,4% от 2023 до 2030 година, показва анализ на Grand View Research (w...
Прочети ощеПотребител

Промоционалните покупки са със значим принос за развитието на категорията
И през 2024 година продължава ръстът в стойност на категория Шоколадови бонбони макар и да забавя своето развитие спрямо 2023 г. През МАТ Септември 2024 г. домакинствата са изразходили 12% повече средства за...
Прочети ощеПриложения

Тенденциите, които ще оформят пазара на алкохол - премиумизация, удобство и изкуствен интелект
Потребителите на спиртни напитки все повече възприемат схващането „да пием по-малко, но да пием по-добре“. Това се вижда в най-новите тенденции на спиртния пазар, които подчертават търсенето на продукти, пре...
Прочети ощеBeauty Care

Личен опит, препоръка и марка са най-важни при избора на козметика за лице
Какви продукти използват българките за грижа за лицето беше фокусът на презентацията на агенция Глобал Метрикс по време на 9-тото издание на Category Retail Forum. Социологическото изследване беше проведено ...
Прочети ощеPRO ID

Майонезата привлича все повече потребители
Размерът на пазара на майонеза беше оценен на 11,3 млрд. щ.д. през 2023 година и се очаква да нарасне от 11,8 млрд. щ.д. през 2024 година до 15,4 млрд. щ.д. до 2032 година, регистрирайки средногодишен темп н...
Прочети ощеАнализи

2025 година през погледа на бизнеса
През декември Българска стопанска камара (БСК) представи резултатите от традиционното си онлайн-допитване до членовете на Камарата, проведено в периода 5 ноември – 6 декември 2024 г. сред 738 микро-, малки, ...
Прочети ощеТенденции

Тенденции при храните и напитките за 2025 година
Екип от компанията Mintel, които са експерти в областта на това какво искат потребителите и защо, обявиха четири ключови тенденции, които ще формират глобалната индустрия за храни и напитки през следващите г...
Прочети още