Списанието

Изберете рубрика:

 

Брой 3, март 2013

Брой 62, година VII

Интервю

Не трябва да се допуска заради ниски цени да се прави компромис с качеството

Не трябва да се допуска заради ниски цени да се прави компромис с качеството

В началото на годината министърът на земеделието и храните в оставка Мирослав Найденов предприе проверка в търговските обекти, за да разбере дали се предлагат продукти, които не отговарят на Наредба 32 на МЗ...

Прочети още

На Фокус

Паста продукти – категория в развитие

Паста продукти – категория в развитие

Категорията „Паста продукти” в България продължава своето развитие. PROGRESSIVE попита производители и вносители на паста продукти какви са последните тенденции в категорията, какви са консуматорските предпо...

Прочети още

Потребител

Универсални почистващи препарати – потребление в домакинствата

Универсални почистващи препарати – потребление в домакинствата

Универсални почистващи препарати – вносни срещу произведени в България. Анализиран период 2011–2012 г.  През изминалата календарна година избор за покупка на препарат, който почиства много широк и р...

Прочети още
Мърчандайзинг на категорията „Универсални почистващи препарати”

Мърчандайзинг на категорията „Универсални почистващи препарати”

Почистващите препарати са неразделна част от всяко едно домакинство. Именно поради тази причина категорията „Почистващи препарати” е от голямо значение за всички формати магазини в търговската мрежа. Поради ...

Прочети още

Маркетинг

Негово Величество Насъщният

Негово Величество Насъщният

Въпреки че ценностите на пазарното консуматорско общество вече доминират в нагласите на хората в България, хлябът все още запазва един особен статут. Както в християнската, така и в традиционната култура (фо...

Прочети още
Искам марка!?

Искам марка!?

Отмина времето, когато потребителите купуваха просто продукти, за да задоволят своите потребности. Днес конкуренцията в редица продуктови категории е изключително обострена, а потребителите са изправени пред...

Прочети още

Анализи & Тенденции

Млечни срещу имитиращи продукти

Млечни срещу имитиращи продукти

Или как броят на мандрите, заложили на някои от тях, тепърва ще се изяснява  От 1 януари т.г. млекопреработвателните предприятия трябваше да са избрали дали ще произвеждат сирене и кашкавал само от ...

Прочети още

Търговци

Кой печели в динамичния азиатски пазар?

Кой печели в динамичния азиатски пазар?

В материала ще направим преглед на начина, по който водещите международни вериги преосмислят стратегиите си в Азия, и ще видим откъде идва растежът в региона. Въпреки относително забавените темпове на ра...

Прочети още

Приложения

Подобряване на обслужването при съкратени транспортни разходи

Подобряване на обслужването при съкратени транспортни разходи

Увеличаващите се разходи за логистика са проблем във всички сектори по цял свят. Решението на британския министър на финансите да отложи увеличението с 3% на акциза на горивата бе приветствано от производите...

Прочети още
Мотивация на търговци и екипи

Мотивация на търговци и екипи

Да има ли екип? Да даваме ли бонуси? На кого да ги даваме? Това са основните въпроси, които си задава всеки търговски мениджър. Ще се опитаме да им отговорим последователно не само в следващите редове. ...

Прочети още
Дистрибуторите трябва да заложат на партньорските взаимоотношения

Дистрибуторите трябва да заложат на партньорските взаимоотношения

Иван Иванов – консултант по мениджмънт, продажби, дистрибуция и логистика, разказва за изводите от своя професионален опит, препоръчва най-добрия модел на сътрудничество и споделя какви според него ще са бъд...

Прочети още