Списанието
Изберете рубрика:
Интервю

Обединението ще е от полза и за клиентите и за доставчиците ни
Милош Ристич е изпълнителен директор на „КМБ България”, която представлява бранда Carrefour в страната. Роден е в Сърбия и има дългогодишен опит в търговията с бързооборотни стоки. Бил е старши вицепрезидент...
Прочети ощеНа Фокус

Десерти на прах: расте пенетрацията в категорията
Расте пенетрацията в категорията на десертите на прах. Това става ясно от данните на потребителския панел на „ГфК България”q предоставени на PROGRESSIVE. През 2014 г. пенетрацията е 38%, докато само година п...
Прочети ощеПотребител

По-скъпите продукти бележат ръст в продажбите на годишна база в категория „Препарати за миене на съдове”
Препаратите за миене на съдове са неизменна част от продуктите, които използваме във всекидневните дейности в домакинството. Според данните на Nielsen потреблението на този тип продукти през последната годин...
Прочети още
Категорията „Перилни и почистващи препарати” е стабилна
Стабилна категория без ясно изявени промени в продажбите в стойност и обем. Така бранд мениджърът „Перилни и почистващи препарати” във „Фикосота” Емилия Котева определи категория Home care през 2014 г. Споре...
Прочети ощеАнализи & Тенденции

Трите ключови принципи за биг бокс ритейлърите* на Балканите
„Биг бокс” ритейлърите в цяла Европа са изправени пред едно и също предизвикателство: да генерират растеж и доходност, въпреки размиването на границите между каналите и намаляването на лоялността на клиентит...
Прочети още
Цени и промоции в западните икономики
Продължителният спад предположи агресивно ценообразуване от страна на търговците, затова и промоционалните стратегии станаха нормална практика през последните шест години. Потребителите във Франция, Ге...
Прочети ощеПриложения

Стабилност на пазара, устойчиво развитие, основен фокус към клиентите...
Фирмите, които развиват бизнеса си в България, инвестират и произвеждат у нас, са основната движеща сила на пазара. Те се борят всекидневно с конкуренция, променливите икономически условия, намаляващо ...
Прочети още
Идентичността на родното
Защо предпочитаме българските продукти - въпрос на качество, вкус, икономически съображения или модни тенденции. Всички тези фактори биха могли да бъдат причина за избора на стоките, произведени в България.&...
Прочети още
Български произход - защо пък не?
Оферти, реклами и нови оферти, „сочно поднеси” с поредната порция специални промопредложения. Потребителите ежедневно са изправени пред предизвикателство да избират измежду хиляди оферти, а всяка медия „друж...
Прочети още