Списанието

Изберете рубрика:

 

Брой 3, март 2015

Брой 82, година IX

Интервю

Обединението ще е от полза и за клиентите и за доставчиците ни

Обединението ще е от полза и за клиентите и за доставчиците ни

Милош Ристич е изпълнителен директор на „КМБ България”, която представлява бранда Carrefour в страната. Роден е в Сърбия и има дългогодишен опит в търговията с бързооборотни стоки. Бил е старши вицепрезидент...

Прочети още

На Фокус

Десерти на прах: расте пенетрацията в категорията

Десерти на прах: расте пенетрацията в категорията

Расте пенетрацията в категорията на десертите на прах. Това става ясно от данните на потребителския панел на „ГфК България”q предоставени на PROGRESSIVE. През 2014 г. пенетрацията е 38%, докато само година п...

Прочети още

Потребител

По-скъпите продукти бележат ръст в продажбите на годишна база в категория „Препарати за миене на съдове”

По-скъпите продукти бележат ръст в продажбите на годишна база в категория „Препарати за миене на съдове”

Препаратите за миене на съдове са неизменна част от продуктите, които използваме във всекидневните дейности в домакинството. Според данните на Nielsen потреблението на този тип продукти през последната годин...

Прочети още
Категорията „Перилни и почистващи препарати” е стабилна

Категорията „Перилни и почистващи препарати” е стабилна

Стабилна категория без ясно изявени промени в продажбите в стойност и обем. Така бранд мениджърът „Перилни и почистващи препарати” във „Фикосота” Емилия Котева определи категория Home care през 2014 г. Споре...

Прочети още

Анализи & Тенденции

Трите ключови принципи за биг бокс ритейлърите* на Балканите

Трите ключови принципи за биг бокс ритейлърите* на Балканите

„Биг бокс” ритейлърите в цяла Европа са изправени пред едно и също предизвикателство: да генерират растеж и доходност, въпреки размиването на границите между каналите и намаляването на лоялността на клиентит...

Прочети още
Цени и промоции в западните икономики

Цени и промоции в западните икономики

Продължителният спад предположи агресивно ценообразуване от страна на търговците,  затова и промоционалните стратегии станаха нормална практика през последните шест години. Потребителите във Франция, Ге...

Прочети още

Приложения

Стабилност на пазара, устойчиво развитие, основен фокус към клиентите...

Стабилност на пазара, устойчиво развитие, основен фокус към клиентите...

Фирмите, които развиват бизнеса си в България, инвестират и произвеждат у нас, са основната движеща  сила на пазара. Те се борят всекидневно с конкуренция, променливите икономически условия, намаляващо ...

Прочети още
Идентичността на родното

Идентичността на родното

Защо предпочитаме българските продукти - въпрос на качество, вкус, икономически съображения или модни тенденции. Всички тези фактори биха могли да бъдат причина за избора на стоките, произведени в България.&...

Прочети още
Български произход - защо пък не?

Български произход - защо пък не?

Оферти, реклами и нови оферти, „сочно поднеси” с поредната порция специални промопредложения. Потребителите ежедневно са изправени пред предизвикателство да избират измежду хиляди оферти, а всяка медия „друж...

Прочети още