Списанието
Изберете рубрика:
Интервю

Малкият и средният бизнес съществува въпреки, а не благодарение на някого
В условия на стагнация и намалено потребление малкият и средният бизнес се изправя пред множество предизвикателства, с които трябва да се справя. Един от основните му проблеми е свързан с присъствието на продук...
Прочети ощеНа Фокус

Мърчандайзингът – ахилесовата пета на категорията „Сирене и кашкавал”
Асортимент – магазините ограничават предлагания асортимент поради многообразието от различни видове продукти. Средно в един обект има от 3 до 7 бранда, което в сравнение в други категории е почти два пъти по...
Прочети ощеПотребител

Собствените марки и промоциите стават все по-привлекателни за крайните потребители
През 2011 година се наблюдава ръст в покупките на лосиони за тяло. Изчислено в разходи, потреблението се увеличава с 32% на годишна база. До голяма степен тази тенденция се обяснява с ниските равнища на край...
Прочети ощеАнализи & Тенденции

Коя е следващата голяма заплаха за европейските купувачи?
Финансовата ситуация в Европа остава трудна, но дали следващата заплаха не идва от по-далече? Дали цените на петрола не са новата заплаха? Напрежението расте Персийският залив остава в центъра на дип...
Прочети ощеКонсултант

Анализ: Търговски Обекти – Управление на пространството на търговски обект
Част II Онова, което не се вижда, не се купува В първата част на статията засегнахме четирите базови компонента в организацията на пространството в магазина: Организацията и разположението на...
Прочети ощеБизнес решения

Целта на всеки един кредит е да донесе допълнителни ползи на бизнеса
Тихомир Тошев, „КредитЦентър”
Прочети ощеПриложения

Мъжката козметика в България, Румъния и Сърбия под знака на кризата
Пазарът на продукти за лична хигиена и козметика на Балканите от 5 години се развива в условията на криза. Продажбите в повечето страни от региона се свиха, а производителите разчитаха основно на намаления, ...
Прочети още
Големият потенциал при продуктите за мъже
Доскоро категорията „Продукти за мъжа” е била една от малкото подценени категории, което й осигурява възможности за бурен ръст в момента, разказа пред Progressive търговският директор на Lilly Миглена Митева...
Прочети още