Списанието

Изберете рубрика:

 

Брой 4, април 2012

Брой 53, година VI

Интервю

Малкият и средният бизнес съществува въпреки, а не благодарение на някого

Малкият и средният бизнес съществува въпреки, а не благодарение на някого

В условия на стагнация и намалено потребление малкият и средният бизнес се изправя пред множество предизвикателства, с които трябва да се справя. Един от основните му проблеми е свързан с присъствието на продук...

Прочети още

На Фокус

Мърчандайзингът – ахилесовата пета на категорията „Сирене и кашкавал”

Мърчандайзингът – ахилесовата пета на категорията „Сирене и кашкавал”

Асортимент – магазините ограничават предлагания асортимент поради многообразието от различни видове продукти. Средно в един обект има от 3 до 7 бранда, което в сравнение в други категории е почти два пъти по...

Прочети още

Потребител

Собствените марки и промоциите стават все по-привлекателни за крайните потребители

Собствените марки и промоциите стават все по-привлекателни за крайните потребители

През 2011 година се наблюдава ръст в покупките на лосиони за тяло. Изчислено в разходи, потреблението се увеличава с 32% на годишна база. До голяма степен тази тенденция се обяснява с ниските равнища на край...

Прочети още

Анализи & Тенденции

Коя е следващата голяма заплаха за европейските купувачи?

Коя е следващата голяма заплаха за европейските купувачи?

Финансовата ситуация в Европа остава трудна, но дали следващата заплаха не идва от по-далече? Дали цените на петрола не са новата заплаха? Напрежението расте Персийският залив остава в центъра на дип...

Прочети още

Консултант

Анализ: Търговски Обекти – Управление на пространството на търговски обект

Анализ: Търговски Обекти – Управление на пространството на търговски обект

Част II Онова, което не се вижда, не се купува В първата част на статията засегнахме четирите базови компонента в организацията на пространството в магазина: Организацията и разположението на...

Прочети още

Бизнес решения

Приложения

Мъжката козметика в България, Румъния и Сърбия под знака на кризата

Мъжката козметика в България, Румъния и Сърбия под знака на кризата

Пазарът на продукти за лична хигиена и козметика на Балканите от 5 години се развива в условията на криза. Продажбите в повечето страни от региона се свиха, а производителите разчитаха основно на намаления, ...

Прочети още
Големият потенциал при продуктите за мъже

Големият потенциал при продуктите за мъже

Доскоро категорията „Продукти за мъжа” е била една от малкото подценени категории, което й осигурява възможности за бурен ръст в момента, разказа пред Progressive търговският директор на Lilly Миглена Митева...

Прочети още