Списанието
Изберете рубрика:
Интервю
Какъв е следващият етап в развитието на дискаунтърите?
Роб Карпентър, мениджър потребителско поведение в IGD, разглежда причините за растежа на дискаунт магазините за хранителни продукти, промените в потребителските навици и техния ефект върху бъдещето на търгов...
Прочети ощеНа Фокус
Категория „Кафе” - инстантното кафе показва положително развитие на продажбите в обем
Консумация у дома Категория „Кафе” отбелязва спад в обем и стойност на годишна база, както и в двумесечен период (декември 2013–януари 2014 г.), като се забелязва, че продажбите са по-ниски и в сравнение...
Прочети ощеКатегорията "Кафе" в ретроспекция
Спад в обеми, ръст в стойност Според данни на „Нилсен България”, предоставени на PROGRESSIVE през май 2013 г.,няма изразена сезонност при продажбите на кафе. Забелязва се спад в обемите,...
Прочети ощеПотребител
Спад в закупените количества в категорията „Сладолед”
Сладоледът за домашно потребление* бележи ръст в стойност на годишна база, който се дължи на увеличение на средните цени и нарастване на честотата на покупка. В обем категорията регистрира спад, движен от от...
Прочети ощеАнализи & Тенденции
Ролята на иновациите в изграждането на успешен бизнес
Стотици милиони години поред всеки един жив организъм на Земята се е развивал, мутирал, променял и трансформирал с една-единствена и проста цел – оцеляване. Да бъдеш най-добър сред собствения си вид в намира...
Прочети ощеКонсултант
Логистичните проблеми на малките търговци – как да ги решим?
Наскоро мой познат, собственик на ресторант, сподели, че не му стига времето да управлява заведението си ефективно. Спомена, че няколко месеца по-рано затворил другото си ресторантче, вероятно поради кризата...
Прочети ощеБизнес решения
EuroShop 2014 – технологиите надвишават очакванията
Най-голямото изложение за търговско оборудване и решения за търговците се състоя в Дюселдорф между 16 и 18 февруари тази година. To доказа още веднъж, че търговският успех се крие в детайлите. Очертава се те...
Прочети ощеПриложения
Българският продукт – ахилесовата пета на родната икономика - Част II
В този брой продължаваме да публикуваме мненията на едни от най-големите български производители на бързооборотни стоки за това с какви проблеми се сблъскват в ежедневната си работа и как печелят вниманието ...
Прочети още