Списанието

Изберете рубрика:

 

Брой 4, април 2015

Брой 83, година IX

Интервю

Надявам се промените около търговските вериги да доведат до развиване на добра конкурентна среда

Надявам се промените около търговските вериги да доведат до развиване на добра конкурентна среда

Дора Стрезова е изпълнителен директор на „Данон България” и „Данон Гърция”. започва работа в „Данон България” през 1999 г. в отдел „Mаркетинг“. Последователно е бранд мениджър, бранд маркетинг мениджър и мар...

Прочети още

На Фокус

Най-предпочитан вкус при солените бисквити е миксираният, а при хлебните ролца – сирене

Най-предпочитан вкус при солените бисквити е миксираният, а при хлебните ролца – сирене

Солени бисквити Най-много солени бисквити за периода февруари ’13 – януари ’15 са продадени в канала на големите хранителни магазини (41-300 кв. м), показват данните на Nielsen. През февруари ’14 – януа...

Прочети още

Потребител

Иновацията при млеката залага на техните присъщи функционални ползи

Иновацията при млеката залага на техните присъщи функционални ползи

В световен мащаб млекопреработвателната индустрия остава активна в предлагането на нови продукти въпреки нескончаемите й проблеми като недостига на суровина и натиска върху цените и маржовете, усложнени от н...

Прочети още
Киселото мляко непознатите аспекти на познатия продукт

Киселото мляко непознатите аспекти на познатия продукт

Известно с вкусовите си, диетични и лечебни свойства, киселото мляко е ценен продукт, който присъства неизменно в потребителската кошница на почти всяко българско семейство. Агенцията за маркетингови проучва...

Прочети още
Пазарът на кисело и прясно мляко

Пазарът на кисело и прясно мляко

През изминалата година станахме свидетели на свиващо се потребление в млечния сектор като цяло и пазарът на кисело и прясно мляко не беше изключение от тази тенденция. Отбелязаният спад в обем е -4,9% за кис...

Прочети още

Маркетинг

Променящият се балкански потребител в ерата на мобилната търговия

Променящият се балкански потребител в ерата на мобилната търговия

Технологията се променя светкавично, а заедно с нея и навиците и поведението на интернет потребителите. Дигиталният свят е в непрестанна промяна и оформя начина, по който хората комуникират, прекарват свобод...

Прочети още
Комуникационните канали какво ново?

Комуникационните канали какво ново?

Телевизия, Facebook, онлайн издания, радио, форуми, вестници, списания, корпоративни сайтове, блогове, сайтове с музикално съдържание и oще много, много други най-общо наречени комуникационни канали. Различн...

Прочети още

Анализи & Тенденции

Мястото на специализираните магазини в потребителската кошница

Мястото на специализираните магазини в потребителската кошница

Сигурно сте ги забелязали – малки спретнати магазини, предлагащи в повечето случаи продукти местно производство. Това са така наречените „специализирани магазини”, които в последно време са част от общата ка...

Прочети още
Цени и промоции в западните икономики

Цени и промоции в западните икономики

(Продължение от бр. 82) Производителите в Холандия все повече искат да спрат ескалацията на промоциите. В първите няколко месеца на 2014 г. се забелязваха знаци, че напрежението около промоционалните акт...

Прочети още

Търговци

Растежът в канала на удобните магазини

Растежът в канала на удобните магазини

През 2014 г. продажбите в канала на удобните квартални магазини във Великобритания достигнаха 37 млрд. паунда. IGD прогнозира, че растежът в него ще продължи, докато купувачите следват линията „по малко и че...

Прочети още

Приложения

Търговските вериги направиха завой към здравословните каси

Търговските вериги направиха завой към здравословните каси

Зоните около касите в магазините, добре познати като „импулсни”, гарантират сигурни продажби на шоколади, бонбони и всякакви други захарни изделия. През годините въпросните пространства измениха своя облик, ...

Прочети още