Списанието
Изберете рубрика:
Интервю
Надявам се промените около търговските вериги да доведат до развиване на добра конкурентна среда
Дора Стрезова е изпълнителен директор на „Данон България” и „Данон Гърция”. започва работа в „Данон България” през 1999 г. в отдел „Mаркетинг“. Последователно е бранд мениджър, бранд маркетинг мениджър и мар...
Прочети ощеНа Фокус
Най-предпочитан вкус при солените бисквити е миксираният, а при хлебните ролца – сирене
Солени бисквити Най-много солени бисквити за периода февруари ’13 – януари ’15 са продадени в канала на големите хранителни магазини (41-300 кв. м), показват данните на Nielsen. През февруари ’14 – януа...
Прочети ощеПотребител
Иновацията при млеката залага на техните присъщи функционални ползи
В световен мащаб млекопреработвателната индустрия остава активна в предлагането на нови продукти въпреки нескончаемите й проблеми като недостига на суровина и натиска върху цените и маржовете, усложнени от н...
Прочети ощеКиселото мляко непознатите аспекти на познатия продукт
Известно с вкусовите си, диетични и лечебни свойства, киселото мляко е ценен продукт, който присъства неизменно в потребителската кошница на почти всяко българско семейство. Агенцията за маркетингови проучва...
Прочети ощеПазарът на кисело и прясно мляко
През изминалата година станахме свидетели на свиващо се потребление в млечния сектор като цяло и пазарът на кисело и прясно мляко не беше изключение от тази тенденция. Отбелязаният спад в обем е -4,9% за кис...
Прочети ощеМаркетинг
Променящият се балкански потребител в ерата на мобилната търговия
Технологията се променя светкавично, а заедно с нея и навиците и поведението на интернет потребителите. Дигиталният свят е в непрестанна промяна и оформя начина, по който хората комуникират, прекарват свобод...
Прочети ощеКомуникационните канали какво ново?
Телевизия, Facebook, онлайн издания, радио, форуми, вестници, списания, корпоративни сайтове, блогове, сайтове с музикално съдържание и oще много, много други най-общо наречени комуникационни канали. Различн...
Прочети ощеАнализи & Тенденции
Мястото на специализираните магазини в потребителската кошница
Сигурно сте ги забелязали – малки спретнати магазини, предлагащи в повечето случаи продукти местно производство. Това са така наречените „специализирани магазини”, които в последно време са част от общата ка...
Прочети ощеЦени и промоции в западните икономики
(Продължение от бр. 82) Производителите в Холандия все повече искат да спрат ескалацията на промоциите. В първите няколко месеца на 2014 г. се забелязваха знаци, че напрежението около промоционалните акт...
Прочети ощеТърговци
Растежът в канала на удобните магазини
През 2014 г. продажбите в канала на удобните квартални магазини във Великобритания достигнаха 37 млрд. паунда. IGD прогнозира, че растежът в него ще продължи, докато купувачите следват линията „по малко и че...
Прочети ощеПриложения
Търговските вериги направиха завой към здравословните каси
Зоните около касите в магазините, добре познати като „импулсни”, гарантират сигурни продажби на шоколади, бонбони и всякакви други захарни изделия. През годините въпросните пространства измениха своя облик, ...
Прочети още