Списанието
Изберете рубрика:
Интервю

Завръщаме се с мултиформатна стратегия за Carrefour, в която потребителят е в центъра
Г-н Стасинулиас, нека да започнем с кратко представяне на Retail and More. Разкажете ни от колко години оперирате на гръцкия пазар и кои вериги управлявате на него? Retail and Мore е компанията, която дъ...
Прочети ощеНа Фокус

1,5 литра е най-предпочитаната опаковка бутилирана вода
При бутилираната вода процентната разлика е ръст в стойност е 16,8% и 4,5% в обем, показват данните на „NIQ България“ за МАТ период февруари 2023 – февруари 2024 vs МАТ период февруари 2022 – февруари 2023 г...
Прочети ощеПотребител

Потенциалът на европейския пазар на зехтин
В дългосрочен план се очаква европейският пазар на зехтин да покаже стабилен растеж от 3%–5%. Този растеж се дължи най-вече на нарастващия интерес към по-здравословното готвене и средиземноморската диета. ...
Прочети ощеПриложения

Продажбите на крема и топено сирене са с висока честота
„Сиренето е един от най-продаваните продукти в Kaufland България, като през изминалата година сме реализирали на пазара близо 4 млн. килограма. За периода март 2023 – февруари 2024 г. отчитаме ръст в продажб...
Прочети още
Отчитаме устойчив ръст в обем и в стойност, без да има съществена промяна в цените
Гергина Дживджанова, мениджър „Бизнес развитие“, „Фреш Директ“ ООД Как се развиват категориите топено и крема сирене според вашите наблюдения в последната година? Има значителен...
Прочети още
Световният пазар на крема сирене процъфтява
Световният пазар на крема сирене се очаква да нарасне от 6,59 млрд. долара през 2024 г. до 9,52 млрд. долара до 2032 г., регистрирайки сложен средногодишен процент на ръст (CAGR) от 4,7%. Това показва анализ...
Прочети ощеBeauty Care

На слънцезащитата вече се гледа като на всекидневна комплексна грижа за лице
Защитата на кожата от слънцето все по-често е тема за обсъждане. Предпазването от слънчевите лъчи е важно условие за грижа за кожата. Тенденциите и иновациите в категорията за вас коментира Таня Касабова от ...
Прочети ощеPRO ID

Категорията на перилните препарати отчита ръст в стойност през МАТ Ноември 2023 г.
Продуктите от категория Перилни препарати са привлекли 6,1% повече средства през МАТ Ноември 2023 спрямо същия период на 2022 г. Това показаха резултатите от проучването чрез потребителския панел на Консюмър...
Прочети ощеBaby Care

Предпочитанията към бебешките мокри кърпички са ясно очертани
Темата за козметика и хигиена на бебето влиза в полезрението на бъдещите майки през втория триместър. При последваща бременност жените са склонни да се придържат към практиките / продуктите, прилагани през п...
Прочети ощеАнализи

Как ще пазаруват европейците през 2024 година?
В началото на 2024 година се проведе проучване* сред близо 11 000 от потребителите на Offerista Group и ShopFully, в някои от пазарите, на които компаниите оперират, а именно – България, Унгария, Румъния, Ге...
Прочети ощеProgressive Кошница
Други

Прогнози за световния пазар на бои за коса до 2028 г.
Размерът на световния пазар на бои за коса беше оценен на 23,15 млрд. долара през 2021 г. и се очаква да регистрира сложен средногодишен процент на ръст (CAGR) от 5,7% от 2022 до 2028 г. Това показват даннит...
Прочети още