Списанието
Изберете рубрика:
На Фокус

Категорията на напитки без алкохол се развива бързо
Глобалните продажби на безалкохолна бира, вино и спиртни напитки (BWS) достигнаха близо 20 млрд.щ.д. през 2023 г., двойно повече от сумата, отчетена през 2019 г. (по данни на The Economist). Компанията  ...
Прочети ощеПотребител

Ползите за здравето са водещ двигател в продажбите на зехтин
През 2024 г. пазарът на зехтин е оценен на 15,11 млрд. долара, като се очаква той да нарасне от 15,60 млрд. през 2025 г. до 19,77 млрд. долара до 2032 г., постигайки средногодишен темп на ръст от 3,44%. Евро...
Прочети ощеАнализи & Тенденции

България остава с най-ниски нива на икономически показатели сред страните в ЕС
България остава сред страните в ЕС с най-ниски нива на икономически показатели като брутен вътрешен продукт на глава от населението, инвестиционна активност и иновационна конкурентоспособност. Тези предизвик...
Прочети ощеПриложения

Здравословните предложения в крема сиренето движат категорията в световен мащаб
Пазарът на крема сирене е нараснал от 11,08 млрд. долара през 2023 г. до 11,68 млрд. долара през 2024 г. Очаква се той да продължи да расте със средногодишен темп на ръст от 5,57%, достигайки 16,19 млрд. дол...
Прочети ощеBeauty Care

Пазарът на слънцезащитни продукти - динамика, тенденции и промени
Пазарът на слънцезащитни продукти (за лице и тяло) за периода МАТ февруари 2025 г. показва тенденции и динамика, които подчертават възможности и нарастващи продажби в категорията. Според данните на „NielsenI...
Прочети ощеPRO ID

Течните препарати остават лидери, предпочитат се и по-големи разфасовки
Продуктите от категория Грижа за дрехите са сред водещите в ръст в стойност за 2024 г., показват данните на NIQ България. Увеличението в стойност спрямо предходната година е 7,8%, а в обем – 3,5 на сто. Тези...
Прочети ощеBaby Care

Мокрите кърпички без аромат набират популярност
Категория „Мокри кърпички“ е с намаление на закупените количества за втора поредна година. Повишената средна цена на брой подпомага категорията да остане в положителните стойности на привлечените средства, н...
Прочети ощеProgressive Кошница
PROGRESSIVE +

Категория „Вино“ е увеличила общия закупен обем
Цялата категория „Вино и Шампанско“ бележи значим ръст в стойност през първата половина на 2024 г. спрямо предходната 2023 г. Категорията остава стабилна по отношение брой купувачи, но домакинствата пазарува...
Прочети ощеДруги

Възход на боята за коса, използвана у дома
Европейският пазар на кремообразни бои за коса е значителен и развиващ се сектор в индустрията за лична грижа. Движи се от нарастващото потребителско търсене на продукти за боядисване на коса, които предлага...
Прочети още