Списанието

Изберете рубрика:

 

Брой 4, април 2025

Брой 192, година XIX

На Фокус

Категорията на напитки без алкохол се развива бързо

Категорията на напитки без алкохол се развива бързо

Глобалните продажби на безалкохолна бира, вино и спиртни напитки (BWS) достигнаха близо 20 млрд.щ.д. през 2023 г., двойно повече от сумата, отчетена през 2019 г. (по данни на The Economist). Компанията  ...

Прочети още

Потребител

Ползите за здравето са водещ двигател в продажбите на зехтин

Ползите за здравето са водещ двигател в продажбите на зехтин

През 2024 г. пазарът на зехтин е оценен на 15,11 млрд. долара, като се очаква той да нарасне от 15,60 млрд. през 2025 г. до 19,77 млрд. долара до 2032 г., постигайки средногодишен темп на ръст от 3,44%. Евро...

Прочети още

Анализи & Тенденции

България остава с най-ниски нива на икономически показатели сред страните в ЕС

България остава с най-ниски нива на икономически показатели сред страните в ЕС

България остава сред страните в ЕС с най-ниски нива на икономически показатели като брутен вътрешен продукт на глава от населението, инвестиционна активност и иновационна конкурентоспособност. Тези предизвик...

Прочети още

Приложения

Здравословните предложения в крема сиренето движат категорията в световен мащаб

Здравословните предложения в крема сиренето движат категорията в световен мащаб

Пазарът на крема сирене е нараснал от 11,08 млрд. долара през 2023 г. до 11,68 млрд. долара през 2024 г. Очаква се той да продължи да расте със средногодишен темп на ръст от 5,57%, достигайки 16,19 млрд. дол...

Прочети още

Beauty Care

Пазарът на слънцезащитни продукти - динамика, тенденции и промени

Пазарът на слънцезащитни продукти - динамика, тенденции и промени

Пазарът на слънцезащитни продукти (за лице и тяло) за периода МАТ февруари 2025 г. показва тенденции и динамика, които подчертават възможности и нарастващи продажби в категорията. Според данните на „NielsenI...

Прочети още

PRO ID

Течните препарати остават лидери, предпочитат се и по-големи разфасовки

Течните препарати остават лидери, предпочитат се и по-големи разфасовки

Продуктите от категория Грижа за дрехите са сред водещите в ръст в стойност за 2024 г., показват данните на NIQ България. Увеличението в стойност спрямо предходната година е 7,8%, а в обем – 3,5 на сто. Тези...

Прочети още

Baby Care

Мокрите кърпички без аромат набират популярност

Мокрите кърпички без аромат набират популярност

Категория „Мокри кърпички“ е с намаление на закупените количества за втора поредна година. Повишената средна цена на брой подпомага категорията да остане в положителните стойности на привлечените средства, н...

Прочети още

Progressive Кошница

PROGRESSIVE +

Категория „Вино“ е увеличила общия закупен обем

Категория „Вино“ е увеличила общия закупен обем

Цялата категория „Вино и Шампанско“ бележи значим ръст в стойност през първата половина на 2024 г. спрямо предходната 2023 г. Категорията остава стабилна по отношение брой купувачи, но домакинствата пазарува...

Прочети още

Други

Възход на боята за коса, използвана у дома

Възход на боята за коса, използвана у дома

Европейският пазар на кремообразни бои за коса е значителен и развиващ се сектор в индустрията за лична грижа. Движи се от нарастващото потребителско търсене на продукти за боядисване на коса, които предлага...

Прочети още