Списанието

Изберете рубрика:

 

Брой 5, май 2012

Брой 54, година VI

Интервю

Следим цените на хранителните продукти, но нямаме други правомощия

Следим цените на хранителните продукти, но нямаме други правомощия

Във връзка с приетите промени в Закона за стоковите борси и тържища (ЗСБТ) на 3 декември м.г. изтече срокът за пререгистрацията на този вид обекти за търговия наедро с храни. Какво наложи новите промени в закон...

Прочети още

На Фокус

Пазарът на слънцезащитни продукти бавно се съвзема след кризата

Пазарът на слънцезащитни продукти бавно се съвзема след кризата

Сравнено с предходната година, през 2011-а имаше повече слънчеви дни както за туристите, така и на пазара за слънцезащитни продукти. Продажбата им във всички балкански държави се увеличи в сравнение с 2010 г...

Прочети още

Потребител

Прахът за пране все по-често е течен

Прахът за пране все по-често е течен

Пенетрацията на течните перилни препарати сред българските домакинства се увеличава

Прочети още

Анализи & Тенденции

Собствените марки - преимущество над конкурентите

Собствените марки - преимущество над конкурентите

Една от най-забележителните характеристики на американската хранителна индустрия е нейното трайно обвързване с производството на стоките, които се предлагат. Много от развитите хранителни пазари се отдалечих...

Прочети още
Между модерната и традиционната търговия

Между модерната и традиционната търговия

Месечното проучване на ГФК, следящо индекса на потребителското доверие, показва, че 68% от българското население едвам свързват двата края. Това, комбинирано с растящата безработица и липсата на доверие към ...

Прочети още

Консултант

Анализ: Търговски Обекти – Управление на пространството на търговски обект

Анализ: Търговски Обекти – Управление на пространството на търговски обект

В първата част на статията засегнахме четирите компонента в организацията на пространството в магазина – разположението на съоръженията, синхронността в разпределението на секторите, разпределението на категор...

Прочети още

Българският Бизнес

С вкус на успех

С вкус на успех

Едно от най-важните ястия за българина, без което той почти никога не сяда на трапезата, е салатата. Дали ще е приготвена само от зеленчуци, или пък ще е на млечна или майонезена основа, няма значение. Важно...

Прочети още

Приложения

Органични хранителни продукти*

Органични хранителни продукти*

През последните 3 години сред българските потребители се наблюдава тенденция към нарастване на познатостта на категорията „Органични храни“. Според данни от изследването GfK Shopping Monitor** 42% от пазарув...

Прочети още
Местните производители на натурални продукти са много важни за развитието на категорията

Местните производители на натурални продукти са много важни за развитието на категорията

Допреди 4 години биопродуктите бяха нещо непознато в България. За кратко време категорията „Натурални и здравословни продукти” поема нагоре и към днешна дата ситуацията е по-различна – има малко, но достатъчно ...

Прочети още
Пазарът на бутилирана вода в България – сегментация в действие

Пазарът на бутилирана вода в България – сегментация в действие

Спадът на обема на потребление се забави до 3% през 2011 г.

Прочети още