Списанието

Изберете рубрика:

 

Брой 5, май 2013

Брой 64, година VII

Интервю

Българските производители осъзнават, че трябва да правят качествени, а не евтини продукти

Българските производители осъзнават, че трябва да правят качествени, а не евтини продукти

През април Министерството на икономиката, енергетиката и туризма организира две срещи – изложения между производители в областта на хранително-вкусовата промишленост и земеделието и търговски вериги. На съби...

Прочети още

На Фокус

Разтворимото кафе с  53,7% пазарен дял

Разтворимото кафе с 53,7% пазарен дял

Според данните на „Нилсен България” изразена сезонност при продажбите на кафе няма, но се забелязва спад в обемите, докато продажбите в стойност нарастват. През последната година спадът в обем, сравнено с пр...

Прочети още
Snapshot на категорията „Кафе”

Snapshot на категорията „Кафе”

Кафето е една от категориите, която позволява различно представяне в зависимост от сегмента на предлаганите продукти. Основна сегментация може да се направи според вида на продуктите – печено и смляно кафе, ...

Прочети още
Динамиката в пазара на кафе в България

Динамиката в пазара на кафе в България

Икономистите възприемат потреблението на категорията „Кафе” като относително нееластично, а последната информация от българския пазар доказва правотата на това твърдение. Най-новите данни от Националния стат...

Прочети още

Потребител

Зърнени закуски срещу барове – борба за надмощие

Зърнени закуски срещу барове – борба за надмощие

Зърнените храни все още са предпочитан избор за закуска, но могат ли да влязат в конкуренция със зърнените барове за снакинг (от англ. snack – похапвам нещо леко между две основни хранения, закусвам).  ...

Прочети още

Маркетинг

Бъди различен!

Бъди различен!

Маркетинговият смисъл на диференциацията  Измерител на маркетингово развитите пазари е насищането им с различни стоки и услуги, предназначени за различни целеви групи. Това, разбира се, води до изос...

Прочети още

Анализи & Тенденции

Седемте основни приоритета за дистрибуцията през 2013 г.

Седемте основни приоритета за дистрибуцията през 2013 г.

След като успя да преглътне някои от промените, наложени от лошите икономически условия, индустрията на потребителски стоки вече очаква период на стабилност. Тя се опитва да адаптира структурите на веригите ...

Прочети още

Българският Бизнес

Нагласяме нашите възможности според нуждите на потребителите

Нагласяме нашите възможности според нуждите на потребителите

Екатерина Коева е мениджър на „КатринКо” ЕОО Д – фирмата, която през 2009 г. закупува марката „Рубикон”. От 1996 г. стартира производството на продукта, който и до ден днешен е фундаментът на компанията – ке...

Прочети още

Приложения

Пазарът на напитки от плодове регистрира положителна динамика

Пазарът на напитки от плодове регистрира положителна динамика

Пазарът на напитки от плодове е един от малкото с регистриран положителен ръст през последната година. Сравнен с категорията “Газирани напитки” или „Води”, сегментът е значително по-малък в обем литри, но от...

Прочети още
Безалкохолната индустрията е конкурентоспособна и развиваща се – предстои разширяване на пазарите

Безалкохолната индустрията е конкурентоспособна и развиваща се – предстои разширяване на пазарите

С председателя на Асоциацията на производителите на безалкохолни напитки в България (АПБНБ) Жана Величкова разговаря Катя Джатова  Г-жо Величкова, какви са показателите за развитието на пазара на бе...

Прочети още
Водещите компании на пазара на безалкохолни напитки засилват позициите си

Водещите компании на пазара на безалкохолни напитки засилват позициите си

Макар българската икономика да е далече от желаните темпове на растеж и доходите да остават ниски, стабилното им ниво през последните 2 години, както и устойчивите, макар и не твърде положителните, макроикон...

Прочети още