Списанието

Изберете рубрика:

 

Брой 5, май 2015

Брой 84, година IX

Интервю

Следващата година ще бъде много предизвикателна за бранша

Следващата година ще бъде много предизвикателна за бранша

Владислав Михов e главен мениджър на JTI България от 2012 г. Той има над 20-годишен опит в местната и международна цигарена индустрия. Работата му в сектора започва през 1992 г. като „Супервайзър национални ...

Прочети още

На Фокус

Плодова революция при енергийните напитки

Плодова революция при енергийните напитки

През последните четири години пазарът на енергийни напитки се разви значително, като конкуренцията между Red Bull и неговите копия бе заменена от съревнование между множество от силни марки с разнообразен ас...

Прочети още

Потребител

Българските шоколадови вафли са предпочитани пред вносните

Българските шоколадови вафли са предпочитани пред вносните

Средните и малките хранителни магазини с квадратура от 0 до 40 кв. м са водещ канал за продажбата на шоколадови вафли. Това показват данните на „Нилсен България” от изследване, обхващащо периода април 2013 –...

Прочети още

Маркетинг

Променящият се балкански потребител в ерата на мобилната търговия

Променящият се балкански потребител в ерата на мобилната търговия

(продължение от брой 83) Хърватия В Хърватия интернет потребителите на възраст над 15 години са повече от 2,4 млн. души и пенетрацията на интернет е 64%. Както в преобладаващата част от балканс...

Прочети още

Анализи & Тенденции

„Събудете“ купувачите

„Събудете“ купувачите

Наскоро Daymon Worldwide финансира изследване, чрез което да проучи демографски групи потребители от различни националности и да проследи и опише опита и реакциите им при двуседмично използване само на собст...

Прочети още
Пазарната сила на Иновациите

Пазарната сила на Иновациите

Въпреки предизвикателната пазарна среда, компаниите продължават да правят продуктови иновации. Макар че потребителите са склонни да разчитат на ограничен брой продукти по отношение на техните домакински нужд...

Прочети още

Консултант

За удовлетвореността и лоялността на клиента и дългосрочните корпоративни резултати

За удовлетвореността и лоялността на клиента и дългосрочните корпоративни резултати

Днес, както никога преди, се сблъскваме с интересен парадокс – бизнесът отчита много високи стойности на клиентска удовлетвореност и същевременно много ниски стойности на клиентската лоялност.   У м...

Прочети още

Приложения

Топ 10 тенденции в логистиката за 2015 г.

Топ 10 тенденции в логистиката за 2015 г.

Изпълнителният директор на Transport Intelligence Джон Манър-Бел прави прогноза за развитието на логистиката пред Kogan Page издателство за специализирана литература и публикации в сферата на лидерството, ме...

Прочети още