Списанието
Изберете рубрика:
На Фокус
Категорията „Безалкохолни напитки“ с ръст в стойност от 7% през 2023 година
Категорията „Безалкохолни напитки“ остава на нивата от 2022 година по отношение за закупените обеми, докато в стойност расте с 7% през 2023 година, показват данните на Потребителски панел Гф...
Прочети ощеПотребител
Домашно приготвена паста консумират 83% от потребителите у нас, показва проучване на JTN
Един или няколко пъти месечно консумира паста най-голям дял от българските домакинства (47%). Това показват резултатите от проучване на JTN проведено през месец май миналата година. Един път седмично паста п...
Прочети ощеТърговци
Във фокуса на локалните търговци са разширяване на мрежата от магазини, привличане на нови клиенти и внедряване на иновации
Блиц интервюта. Локалните ритейлъри заемат значителна част от дела на търговията с бързооборотни стоки, като не само допринасят за развитието на бранша, но и уверено се конкурират с представителите на междун...
Прочети ощеPRO ID
Пазарът на кроасани се движи от непрекъснатите иновации
Размерът на глобалния пазар на кроасани беше оценен на 2167.64 млрд. щ.д. през 2021 г. Според проучване на Business Research Insights* се очаква пазарът да достигне 3408.97 млрд. щ.д. до 2027 година, регистр...
Прочети ощеProgressive Кошница
Други
При 50% продажби на протеини на растителна основа ефектът за околната среда ще е значителен
Ако Carrefour, Lidl, Ahold Delhaize, Tesco, тайландската CP All и гиганта за хранителни услуги Sodexo заменят 50% от използваните месни протеини с растителни, това ще намали емисиите на парникови газове с 31...
Прочети още