Списанието

Изберете рубрика:

 

Брой 6, юни 2012

Брой 55, година VI

На Фокус

Категорията „Чипс” се връща към нивата от преди кризата

Категорията „Чипс” се връща към нивата от преди кризата

Ръст и стабилност бележи категорията „Чипс” в последно време. Това смятат производители и вносители на продуктите, които от мнозина се приемат само и единствено като импулсни покупки. Въпреки финансовата...

Прочети още

Потребител

Ръст в дела на промоционалните покупки на дезодоранти

Ръст в дела на промоционалните покупки на дезодоранти

Според данни на „Потребителски панел” на „ГфК България”, измерващи домашното потребление на бързооборотни стоки, за годишния период до март 2012 се регистрира ръст в честотата на покупка на дезодоранти спрям...

Прочети още

Маркетинг

Правилното дефиниране на целевите публики е много важно

Правилното дефиниране на целевите публики е много важно

Една от сферите, които бяха най-засегнати от настъпването на икономическата криза, беше тази на рекламата и комуникациите. Промяната се отрази на всички компании и първото, което те съкратиха в бюджетите си, бе...

Прочети още

Анализи & Тенденции

Бъдещето на големите ритейлъри

Бъдещето на големите ритейлъри

Затруднената икономическа обстановка не успя да попречи на международното разрастване на водещите хранителни вериги.

Прочети още