Списанието
Изберете рубрика:
Интервю

IV PROGRESSIVE Конференция “Закони на привличането”
IV PROGRESSIVE Конференция – Retail Network, чиято основна тема тази година бе „Закони на привличането”, отново събра експерти от бранша на търговията с бързооборотни стоки, представители на агенции за проуч...
Прочети ощеНа Фокус

Пазарът запазва нивата си от 2012 година, като основно има разместване между производителите
Стартът на сезона е успешен за компанията. Забелязва се повишаване на поляризацията при избора на клиента спрямо цената. Ръст има при сладоледите в премиум и тези в икономичната ценова група, за сметка на пр...
Прочети още-122x88.jpg)
Повече изразходени средства в категорията „Сладолед за дома”
Българските домакинства са изразходили повече средства през изминалата календарна година, купувайки си сладолед за дома*, сравнено с 2011 г. Този ръст обаче не се дължи на увеличение в закупените количества,...
Прочети ощеПотребител

Пазарите на бира в България, Румъния и Хърватия
България Производителите очакват възстановяване на продажбите през 2014 г. След добрите прогнози за продажбите на бира за периода 2006–1012 г. общото количество реализирана продукция регистрира спад...
Прочети още
Очакваме още по-засилен фокус върху предлагането на плодови бири
Драган Радивоевич, генерален директор на „Каменица” АД Как бихте описали потребителските навици в категорията? Забелязвате ли промени в тях през последната година? През последните години не настъпиха...
Прочети ощеМаркетинг

Търговските посредници – спасение или проклятие
Накъде вървят веригите? Един продукт е продукт в своята същност, когато е на рафта и потребителите имат достъп до него. Пътят от поточната линия до потребителите често е доста трънлив и изпълнен с ...
Прочети ощеАнализи & Тенденции

Червилото на икономиката
Сладкишите и сладкарниците – противодействие на икономическото напрежение През последните 6 години продажбите на повечето потребителски стоки във Великобритания търпят постоянен спад, който е следствие о...
Прочети ощеБългарският Бизнес

Ако днес не знаем къде ще бъдем след една година, то вече сме изостанали
Знаете ли кой е „Червеният”? А „Голият”? Да, точно така – това са наименованията на продукти от бранда Huligan, лансирани съвсем скоро на пазара. След като стана популярна с телевизионната реклама на семки с...
Прочети ощеПриложения

Аптечният бизнес – какво ново?
По подобие на различни продукти, предлагащи се на пазара, лекарствените средства също трябва да извървят своя път от производителите (вносителите) през търговците наедро и надребно до потребителите. Важна бр...
Прочети още