Списанието

Изберете рубрика:

 

Брой 6, юни 2014

Брой 75, година VIII

Интервю

V PROGRESSIVE Конференция - Хромозома на успеха: ИНОВАЦИЯ

V PROGRESSIVE Конференция - Хромозома на успеха: ИНОВАЦИЯ

Два дни, десет лекции, три обучения, дискусия – и тази година делегатите в ежегодната PROGRESSIVE Conference - Retail Network имаха възможност да получат нова и полезна информация от света на бързооборотните...

Прочети още

На Фокус

Продажбите на мъжки и универсални дезодоранти бележат ръст

Продажбите на мъжки и универсални дезодоранти бележат ръст

Категорията „Дезодоранти” е с много ясно изразена сезонност, която се откроява в летния период – от месеците май до август. През последния годишен период (МАТ януари–февруари 2014) потреблението на дезодоран...

Прочети още

Потребител

Тенденции в опаковките на готови сандвичи 2014

Тенденции в опаковките на готови сандвичи 2014

Готовите за консумация сандвичи, които се предлагат на пазара, са все още много малък сегмент, но с много възможности, което се дължи на факта, че категорията тепърва ще увеличава пазарния си дял. Основн...

Прочети още

Мърчандайзинг

Идеално управление на продажбите в магазина – мисията е възможна (част втора)

Идеално управление на продажбите в магазина – мисията е възможна (част втора)

Какво струва на бизнеса ви перфектното представяне на продуктите, които предлагате в търговските обекти? Отговорът ще варира, но със сигурност ще бъде една голяма цифра. Лошото изпълнение намалява пазарния д...

Прочети още

Анализи & Тенденции

Кликни и вземи – срещата на онлайн търговията с офлайн пазаруването

Кликни и вземи – срещата на онлайн търговията с офлайн пазаруването

„Кликни и вземи“ (click&collect) не е нов начин за пазаруване, а явление, което имаше нужда от доста време, за да придобие широка популярност. Каталожните и електронните магазини предлагат от много годин...

Прочети още

Приложения

С най-голяма пенетрация за 2013 г. са продуктите за грижа за косата

С най-голяма пенетрация за 2013 г. са продуктите за грижа за косата

Грижа за косата, за кожата, продукти за устна хигиена, санитарни продукти, измиващи продукти за лична хигиена, перилни почистващи препарати и дезодоранти – това са топ 7 продуктови групи, които привличат все...

Прочети още