Списанието
Изберете рубрика:
Интервю
V PROGRESSIVE Конференция - Хромозома на успеха: ИНОВАЦИЯ
Два дни, десет лекции, три обучения, дискусия – и тази година делегатите в ежегодната PROGRESSIVE Conference - Retail Network имаха възможност да получат нова и полезна информация от света на бързооборотните...
Прочети ощеНа Фокус
Продажбите на мъжки и универсални дезодоранти бележат ръст
Категорията „Дезодоранти” е с много ясно изразена сезонност, която се откроява в летния период – от месеците май до август. През последния годишен период (МАТ януари–февруари 2014) потреблението на дезодоран...
Прочети ощеПотребител
Тенденции в опаковките на готови сандвичи 2014
Готовите за консумация сандвичи, които се предлагат на пазара, са все още много малък сегмент, но с много възможности, което се дължи на факта, че категорията тепърва ще увеличава пазарния си дял. Основн...
Прочети ощеМърчандайзинг
Идеално управление на продажбите в магазина – мисията е възможна (част втора)
Какво струва на бизнеса ви перфектното представяне на продуктите, които предлагате в търговските обекти? Отговорът ще варира, но със сигурност ще бъде една голяма цифра. Лошото изпълнение намалява пазарния д...
Прочети ощеАнализи & Тенденции
Кликни и вземи – срещата на онлайн търговията с офлайн пазаруването
„Кликни и вземи“ (click&collect) не е нов начин за пазаруване, а явление, което имаше нужда от доста време, за да придобие широка популярност. Каталожните и електронните магазини предлагат от много годин...
Прочети ощеПриложения
С най-голяма пенетрация за 2013 г. са продуктите за грижа за косата
Грижа за косата, за кожата, продукти за устна хигиена, санитарни продукти, измиващи продукти за лична хигиена, перилни почистващи препарати и дезодоранти – това са топ 7 продуктови групи, които привличат все...
Прочети още