Списанието

Изберете рубрика:

 

Брой 6, юни 2015

Брой 85, година IX

Интервю

Пазар на PROмоция

Пазар на PROмоция

Промоциите – кой печели от тях доставчикът, търговецът, крайният потребител? Кои са успешните промоции? Доколко са ефективни? Какво е тяхното отражение върху марката и пазара? Тези и още много други въпроси ...

Прочети още

На Фокус

Пазарът на продукти за тяло расте

Пазарът на продукти за тяло расте

 „Нилсен България” наблюдава в търговията на дребно в страната над 20 категории продукти за лична грижа. Данните обхващат следните канали за продажба към крайни клиенти на продукти за лична хигиена – хи...

Прочети още
Пада делът на собствените  марки при душ геловете

Пада делът на собствените марки при душ геловете

В периода април ’14 – март ’15 пенетраци ята в сегмента на душ геловете е била  29%. Тя остава непроменена спрямо пре дходния 12-месечен период, показват данните на  ГфК Потребителски панел, предос...

Прочети още

Потребител

Увеличават се продажбите на 0,5 и 1л опаковки бири

Увеличават се продажбите на 0,5 и 1л опаковки бири

Да поговорим за бира в разгара на бирения сезон. Излишно е да се съмняваме, че тя е най-продаваният продукт от всички нискоалкохолни напитки. По-конкретна представа за това в процентно съотношение дават данн...

Прочети още
Мнението на компаниите

Мнението на компаниите

Сегментът на нискоалкохолните напитки продължава да се разширява Навлязохме в изцяло нова категория През тази година пуснахме на пазара нова бира и навлязохме в изцяло нова категория за нас тази на с...

Прочети още
Бирената индустрия днес преливане на граници и вкусове

Бирената индустрия днес преливане на граници и вкусове

В последните години световният пазар на бира еволюира под влиянието на три групи фактори: социални, потребителски и индустриални. От страна на обществените причини найзначими са взаимното влияние на двата по...

Прочети още

Анализи & Тенденции

Промоция – искам ли я?

Промоция – искам ли я?

Промоция! Дори децата вече са наясно с тази странна думичка, която в съзнанието на моя седемгодишен син е преди всичко бонбони, шоколади, играчки на специална, по-добра цена. Промоцията навлезе в градския фо...

Прочети още