Списанието
Изберете рубрика:
Интервю
Пазар на PROмоция
Промоциите – кой печели от тях доставчикът, търговецът, крайният потребител? Кои са успешните промоции? Доколко са ефективни? Какво е тяхното отражение върху марката и пазара? Тези и още много други въпроси ...
Прочети ощеНа Фокус
Пазарът на продукти за тяло расте
„Нилсен България” наблюдава в търговията на дребно в страната над 20 категории продукти за лична грижа. Данните обхващат следните канали за продажба към крайни клиенти на продукти за лична хигиена – хи...
Прочети ощеПада делът на собствените марки при душ геловете
В периода април ’14 – март ’15 пенетраци ята в сегмента на душ геловете е била 29%. Тя остава непроменена спрямо пре дходния 12-месечен период, показват данните на ГфК Потребителски панел, предос...
Прочети ощеПотребител
Увеличават се продажбите на 0,5 и 1л опаковки бири
Да поговорим за бира в разгара на бирения сезон. Излишно е да се съмняваме, че тя е най-продаваният продукт от всички нискоалкохолни напитки. По-конкретна представа за това в процентно съотношение дават данн...
Прочети ощеМнението на компаниите
Сегментът на нискоалкохолните напитки продължава да се разширява Навлязохме в изцяло нова категория През тази година пуснахме на пазара нова бира и навлязохме в изцяло нова категория за нас тази на с...
Прочети ощеБирената индустрия днес преливане на граници и вкусове
В последните години световният пазар на бира еволюира под влиянието на три групи фактори: социални, потребителски и индустриални. От страна на обществените причини найзначими са взаимното влияние на двата по...
Прочети ощеАнализи & Тенденции
Промоция – искам ли я?
Промоция! Дори децата вече са наясно с тази странна думичка, която в съзнанието на моя седемгодишен син е преди всичко бонбони, шоколади, играчки на специална, по-добра цена. Промоцията навлезе в градския фо...
Прочети още