Списанието

Изберете рубрика:

 

Брой 6, юни 2024

Брой 183, година XVIII

От Редактора

Сиеста и у нас?

Сиеста и у нас?

Близо ли сме до въвеждането на българска сиеста? А вие как мислите? Жасмина Саръиванова главния експерт „Социален диалог“ в Българската стопанска камара (БСК) смята, че това е напълно възможно. Според нея ре...

Прочети още

На Фокус

Категорията „Чипс и Снакс“ продължава да повишава средната цена за втора поредна година

Категорията „Чипс и Снакс“ продължава да повишава средната цена за втора поредна година

Макар и с по-бавен темп на увеличение през 2024 година категорията „Чипс и Снакс“ продължава да повишава средната цена за втора поредна година. Двете категории със загуба на купувачи през 2024 г. Категориите...

Прочети още

Потребител

С 11,5% нарастват продажбите на кафе, преминали през промоции

С 11,5% нарастват продажбите на кафе, преминали през промоции

В категорията „Кафе“ за периода МАТ април- май 2023 vs февруари-март 2024 продажбите в стойност са се изменили с 11,4 пп, в сравнение с миналия отчетен период, показват данните на „NielsenIQ България“. В обе...

Прочети още

Репортаж

Най-добър Проект за Социална отговорност ПРОИЗВОДИТЕЛ

Най-добър Проект за Социална отговорност ПРОИЗВОДИТЕЛ

Победител: Пиринско Чисти планини, Карлсберг България АД “Кампанията Пиринско Чисти планини се появи много естествено в духа на историята на марката. Пиринско винаги говори за красотата на българска...

Прочети още
Най-добър Проект за Социална отговорност РИТЕЙЛЪР

Най-добър Проект за Социална отговорност РИТЕЙЛЪР

Победител: BILLA и приятели – за децата на България, BILLA България “Много благодарим за тази награда, за нас тя е много ценна защото е много ясно отражение на нашата вяра, че това да помагаме за ...

Прочети още
Най-добра Инициатива за Устойчивост

Най-добра Инициатива за Устойчивост

Победител: Въвеждане на пилотен проект за обратно събиране на пластмасови бутилки и кенове, Лидл България “Вярваме, че с пилотния проект за обратно събиране на пластмасови бутилки и кенове вървим в ...

Прочети още
Най-добър нов продукт АЛКОХОЛ

Най-добър нов продукт АЛКОХОЛ

Победител: Beluga Epicure by Lalique, Делион ООД “Благодаря за оценката” Желязко Иванов, Маркетинг мениджър, Делион ООД

Прочети още
Най-добър нов продукт НАПИТКИ

Най-добър нов продукт НАПИТКИ

Победител: Schweppes Розов Грейпфрут, Кока-Кола Хеленик Ботълинг Къмпани България ЕАД “През далечната 1783 г. германският часовникар и изобретател Якоб Швепе смесва вода и въглероден двуокис, създав...

Прочети още
Най-добър нов продукт НЕХРАНИ

Най-добър нов продукт НЕХРАНИ

Победител: Teo Nature Elixir с 96% натурални съставки, Фикосота ООД   “Невероятно усещане е в България да вземеш награда, за която не си платил. Много сме щастливи, защото е отличена любима...

Прочети още
Най-добър нов продукт ХРАНИ

Най-добър нов продукт ХРАНИ

Победител: Castello Box Set - Cheeseboard Selection, Arla Foods, Дания / Фреш Директ ООД “Изключително съм щастлива, благодаря на всички, които гласуваха за Castello Box. Тази награда е за моите коле...

Прочети още
 Най-добра Собствена марка

Най-добра Собствена марка

Победител: Брей!, Кауфланд България “Зад тази марка седи един гигантски труд и една огромна мечта. Това е марка, която излезе на пазара с претенцията да докаже, че собствените марки не са нискобюдже...

Прочети още
Най-добър Дистрибутор

Най-добър Дистрибутор

Победител: Авенди ООД “Искам да изкажа огромни благодарности за тази награда. Приемам я като чест и признание за целия екип. Авенди вече три десетилетия се стреми да бъде най-добрият дистрибутор на ...

Прочети още
Най-добър Производител

Най-добър Производител

Победител: ПРЕСТИЖ-96 АД “За мен е удоволствие и чест да приема тази награда от името на сладкия екип на ПРЕСТИЖ . Приемам я като признание за труда и страстта на всеки един в компанията. Благодаря ...

Прочети още
Най-добра FMCG e-commerce инициатива (продукт или услуга)

Най-добра FMCG e-commerce инициатива (продукт или услуга)

Победител: dm online shop, dm България “Преди време на сцената на наградите на PROGRESSIVE оповестих старта на онлайн магазина ни и тогава заявих участие в тази категория за тази година. И ето, че с...

Прочети още
Най-добър Локален Ритейлър Източна България

Най-добър Локален Ритейлър Източна България

Победител: Супермаркети BulMag / Шумен, Търговище, Варна “Изключително сме признателни за наградата. Заповядайте при нас” Борислав Трънчев, Изпълнителен директор, BulMag  

Прочети още
Най-добър Локален Ритейлър Централна България

Най-добър Локален Ритейлър Централна България

Победител: Супермаркети Лайф / Плевен, Троян, Червен бряг, Козлодуй “За нас е чест, че получаваме приза за втора година. Благодаря ви, това означава, че вървим в правилната посока. Ще продължаваме с...

Прочети още
Най-добър Локален Ритейлър Западна България

Най-добър Локален Ритейлър Западна България

Победител: Магазини Minimart / София “Гордеем се, че сме максимално бързи и се развиваме главоломно и съм наистина изненадан, че получихме толкова бързо тази оценка от бранша. Искам да благодаря...

Прочети още
Най-добър Международен ритейлър

Най-добър Международен ритейлър

Победител: dm България “Искам да благодаря на всички, които са гласували за нас, за нас това е най-ценната и искрена оценка. Искам и да благодаря на всеки един от 1500-те колеги, които са дали по малко, ...

Прочети още
Шестата церемония PROGRESSIVE AWARDS връчи статуетки в 15 категории

Шестата церемония PROGRESSIVE AWARDS връчи статуетки в 15 категории

Общо 73 статуетки са получили най-добрите търговци, производители, дистрибутори, хранителни и нехранителни продукти, алкохолни и безалкохолни напитки, проекти за устойчивост, електронна търговия или корпорат...

Прочети още

PRO ID

Очакванията са за увеличаване на търсенето на обогатени напитки

Очакванията са за увеличаване на търсенето на обогатени напитки

Глобалният пазар на витаминни напитки се очаква да достигне 10,06 милиарда щ.д. до 2030 година при ръст на годишна база с около 7,58% за периода от 2022 до 2030 година. Нарастващото търсене на освежаващи нап...

Прочети още

Progressive Кошница

Новини

Футболът и Олимпиадата владеят Европа цяло лято

Футболът и Олимпиадата владеят Европа цяло лято

Спортът и спортните събития играят централна роля във всяко общество. Те допринасят за сплотяване на населението и имат потенциала да култивират чувство за общност. Излъчванията на футболни и олимпийски игри...

Прочети още