Списанието

Изберете рубрика:

 

Брой 7, юли 2024

Брой 184, година XVIII

На Фокус

Високата образованост развива категорията

Високата образованост развива категорията

Размерът на глобалния пазар на сапун беше оценен на 43,31 млрд. щ.д. през 2022 г. и се предвижда да нарасне от 45,58 млрд. щ.д. през 2023 година до 67,18 млрд. щ.д. до 2030 година, достигайки средно годишен ...

Прочети още

Потребител

Ръст от 4% в производството на бира

Ръст от 4% в производството на бира

Устойчиви инвестиции, ръст в производството на бира, продължаващи иновации и успешни социални инициативи отчитат от Съюза на пивоварите в България (СПБ) в навечерието на професионалния си празник – Илинден. ...

Прочети още

Приложения

Джин категорията се наложи като основна през лятото

Джин категорията се наложи като основна през лятото

Йордан Славов е директор „Нови бизнеси - кафе и алкохолни напитки“ в Кока-Кола ХБК България. Той е част от екипа на компанията от 2008 г., като през годините развива кариерата си в областта на маркетинга и п...

Прочети още
Класическите вкусове все още са водещи на пазара

Класическите вкусове все още са водещи на пазара

Класическият джин си остава най-предпочитан от българските потребители макар появата на най-различни видове джин в последните години на пазара у нас. Това показва проучване на агенция JTN, което беше презент...

Прочети още

Beauty Care

Най-използваният вид дезодоранти у нас е под формата на спрей

Най-използваният вид дезодоранти у нас е под формата на спрей

Най-много потребители у нас предпочитат спрей за пръскане от всички възможни видове дезодоранти. През 2024 г. делът на предпочитащите спрейове е 49 на сто, като той пада през последните 2 години. Това показв...

Прочети още

PRO ID

42% от закупените обеми сокове и нектари са били на промоция

42% от закупените обеми сокове и нектари са били на промоция

Домакинствата пазаруват по-малко Сокове и Нектари за домашна консумация и това допринася за намаление на стойността на категорията, въпреки увеличението на средните цени. Категорията по-рядко попада в потреб...

Прочети още

Тенденции

Работната ръка и средствата са пречките за развитието на предприятията

Работната ръка и средствата са пречките за развитието на предприятията

Резултати oт национално проучване сред българските малки и средни предприятия (МСП), организирано от Изпълнителна агенция за насърчаване на малки и средни предприятия (ИАНМСП) в партньорство с Главна дирекци...

Прочети още

Progressive Кошница

PROGRESSIVE +

Разнообразието от вкусове и текстури движи категорията

Разнообразието от вкусове и текстури движи категорията

Категорията на зърнените закуски се очаква да достигне до около 6,20% годишен темп на растеж за периода 2024 – 2032 година, поддържайки досегашното си добро развитие. Пазарът ще продължи да расте, достигайки...

Прочети още

Други

Иновативни съчетания от вкусове и съставки развиват категорията

Иновативни съчетания от вкусове и съставки развиват категорията

Пазарът на млечни десерти е бързо развиващ се сегмент в широкообхватната млечна индустрия. Млечните десерти включват широка гама от подсладени продукти, приготвени от прясно или кисело мляко, сметана, масло....

Прочети още

Блиц интервю

Търсят се повече специализирани продукти за суха и атопична кожа на дермокозметичните марки

Търсят се повече специализирани продукти за суха и атопична кожа на дермокозметичните марки

За да проследи развитието на друга категория за грижа за тялото – душ гелове и лосиони за тяло, PROGRESSIVE се обърна към една от водещите фармацевтични вериги у нас - SOpharmacy. Вижте как се развива тази к...

Прочети още