Списанието
Изберете рубрика:
На Фокус

Високата образованост развива категорията
Размерът на глобалния пазар на сапун беше оценен на 43,31 млрд. щ.д. през 2022 г. и се предвижда да нарасне от 45,58 млрд. щ.д. през 2023 година до 67,18 млрд. щ.д. до 2030 година, достигайки средно годишен ...
Прочети ощеПотребител

Ръст от 4% в производството на бира
Устойчиви инвестиции, ръст в производството на бира, продължаващи иновации и успешни социални инициативи отчитат от Съюза на пивоварите в България (СПБ) в навечерието на професионалния си празник – Илинден. ...
Прочети ощеПриложения

Джин категорията се наложи като основна през лятото
Йордан Славов е директор „Нови бизнеси - кафе и алкохолни напитки“ в Кока-Кола ХБК България. Той е част от екипа на компанията от 2008 г., като през годините развива кариерата си в областта на маркетинга и п...
Прочети още
Класическите вкусове все още са водещи на пазара
Класическият джин си остава най-предпочитан от българските потребители макар появата на най-различни видове джин в последните години на пазара у нас. Това показва проучване на агенция JTN, което беше презент...
Прочети ощеBeauty Care

Най-използваният вид дезодоранти у нас е под формата на спрей
Най-много потребители у нас предпочитат спрей за пръскане от всички възможни видове дезодоранти. През 2024 г. делът на предпочитащите спрейове е 49 на сто, като той пада през последните 2 години. Това показв...
Прочети ощеPRO ID

42% от закупените обеми сокове и нектари са били на промоция
Домакинствата пазаруват по-малко Сокове и Нектари за домашна консумация и това допринася за намаление на стойността на категорията, въпреки увеличението на средните цени. Категорията по-рядко попада в потреб...
Прочети ощеТенденции

Работната ръка и средствата са пречките за развитието на предприятията
Резултати oт национално проучване сред българските малки и средни предприятия (МСП), организирано от Изпълнителна агенция за насърчаване на малки и средни предприятия (ИАНМСП) в партньорство с Главна дирекци...
Прочети ощеProgressive Кошница
PROGRESSIVE +

Разнообразието от вкусове и текстури движи категорията
Категорията на зърнените закуски се очаква да достигне до около 6,20% годишен темп на растеж за периода 2024 – 2032 година, поддържайки досегашното си добро развитие. Пазарът ще продължи да расте, достигайки...
Прочети ощеДруги

Иновативни съчетания от вкусове и съставки развиват категорията
Пазарът на млечни десерти е бързо развиващ се сегмент в широкообхватната млечна индустрия. Млечните десерти включват широка гама от подсладени продукти, приготвени от прясно или кисело мляко, сметана, масло....
Прочети ощеБлиц интервю

Търсят се повече специализирани продукти за суха и атопична кожа на дермокозметичните марки
За да проследи развитието на друга категория за грижа за тялото – душ гелове и лосиони за тяло, PROGRESSIVE се обърна към една от водещите фармацевтични вериги у нас - SOpharmacy. Вижте как се развива тази к...
Прочети още