Списанието

Изберете рубрика:

 

Брой 7 / 8, юли / август 2012

Брой 56, година VI

Интервю

 Българският магазин трябва де се съхрани

Българският магазин трябва де се съхрани

В актуалната напоследък дискусия за отношенията между представителите на международните търговски вериги, присъстващи на българския пазар, и българските производители, малко настрана останаха месните търговци, ...

Прочети още

На Фокус

Дъвките – нови опаковки и вкусове

Дъвките – нови опаковки и вкусове

Нови опаковки и дъвки с по-дълготраен вкус са новостите в категория „Дъвки” в последно време. Специфичната стока, която традиционно е превзела околокасовото пространство също отбелязва спад в последните години,...

Прочети още

Потребител

Мастика и узо: Категория в развитие

Мастика и узо: Категория в развитие

  “Анасонови напитки” са много популярна категория в цяла Европа. Общата им консумация годишно достига до над 19 млн. каси. Те се делят на сладки – самбука, абсент и ципуро, и сухи – ракъ, арак, пас...

Прочети още

Анализи & Тенденции

Индустрията със собствени марки става все по-силна

Индустрията със собствени марки става все по-силна

Глобалната икономическа криза беше катализаторът за развитието на категорията „Собствена марка на търговеца”. Но какво ще се случи след кризата, когато се очаква консумацията на повечето европейски пазари да на...

Прочети още
Магазинът на бъдещето – какъв ще бъде той?

Магазинът на бъдещето – какъв ще бъде той?

Проучване, поръчано от Coca-Cola Enterprises Ltd (CCE) и направено от IGD, има за цел да разбере какво ще представлява пазаруването в бъдещето. Основните изводите са, че няма да има просто един модел на мага...

Прочети още
Тенденции сред пазаруващите

Тенденции сред пазаруващите

По данни от потребителските изследвания на Нилсън - Consumer Confidence Index и Shopper Trends

Прочети още

Българският Бизнес

Малките магазини трябва да се диференцират, за да успеят

Малките магазини трябва да се диференцират, за да успеят

Доскоро основната работа на Вишан Крайнов беше свързана с управление на компания за стандартизиране на хранителни продукти. Ежедневно проверява дали доставчиците на големите търговски вериги притежават стандарт...

Прочети още

Приложения

Добрата аптека – обучен персонал, богат асортименти перфектно излагане

Добрата аптека – обучен персонал, богат асортименти перфектно излагане

Добре подреденият търговски обект е от огромно значение за потребителите, независимо какъв тип стоки се купуват. В общи линии, за да се превърне в лоялен на дадена верига, клиентът се нуждае от малко, но зна...

Прочети още
Расте пазарът на ежедневни дамски превръзки

Расте пазарът на ежедневни дамски превръзки

Потребителите на дамски хигиенни продукти (тампонии дамски превръзки) все още избират предимно брандирани продукти. Собствените марки представляват около 8% от закупените обеми. За сравнение – делът в обем н...

Прочети още
Търговското пространство в дрогерията – ключов фактор за успешни продажби

Търговското пространство в дрогерията – ключов фактор за успешни продажби

  От гледна точка на потребителя дрогерията за мен е едно съвременно търговско пространство, което предлага богато разнообразие от козметика, бюти продукти и аромати, бебешки и детски продукти, почи...

Прочети още